Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@11:15:02 GMT

شهروندان دیری در ضدعفونی معابر مشارکت دارند

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۵۵۶

شهروندان دیری در ضدعفونی معابر مشارکت دارند

شهردار بندر دیر استان بوشهر گفت: از ابتدای بحران شیوع ویروس کرونا تاکنون این شهرداری با مشارکت شهروندان در قالب پویش‌های مردمی عملیات ضدعفونی خیابان‌ها و اماکن عمومی این شهر را انجام می‌دهد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ علی ابراهیمی، افزود: پویش‌های مردمی، بسیج، سپاه و گروههای جهادی در قالب قرارگاه شفا در کنار کارکنان شهرداری دیر هر شب دست‌اندرکار ضدعفونی این شهر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در زمان حاضر همه پارک‌ها، بوستان‌ها، ساحل و گشت دریایی تعطیل است و پنجشنبه بازار هم تا اطلاع ثانوی هیچ فعالیتی ندارد.

شهردار بندر دیر بیان کرد: اگر چه این شهر تاکنون در وضعیت سفید قرار دارد اما کرونا جدی است و شهروندان توصیه‌های پزشکی را جدی بگیرند.

شهردار آبدان نیز شهرستان دیر نیز گفت: این شهرداری برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، عملیات شست وشو و ضد عفونی کردن وسایل و تجهیزات پارک‌ها و بوستان‌ها را در برنامه کاری خود قرارداده‌ است.

مصطفی تفضلی نیا افزود: این عملیات توسط نیروهای خدوم و تلاشگر خدمات شهری شهرداری با همکاری نیروهای جهادی و بسیجی اجرا می‌شود و این روند ادامه خواهد داشت.

رئیس هلال احمر دیر گفت: برایضد عفونی کردن معابر شهرستان نیروهای داوطلب هلال احمر نقش بسزایی دارند.

مهدی نظامیان افزود:  با استقرار تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در مبادی ورودی با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا  تاکنون ۲۲ هزار نفر تب سنجی شده‌اند.

وی گفت:  نوشیدن آب بهداشتی، پرهیز از غذای خام، شستن مکرر دست‌ها، ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی و جلوگیری از آلوده شدن آب به شهروندان توصیه می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان بوشهر شهروندان ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، فناوران یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به ساخت دستگاه تصفیه کننده هوا مبتنی بر روش مه خشک تولید کنند.

بر اساس این گزارش، از این محصول برای ضدعفونی کردن منازل، بیمارستان ها، فضا‌های کاری و نیمه‌صنعتی، شعب بانک‌ها و سایر محیط‌های مسقف تا مساحت هزار متر مربع، استفاده می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت مضاعف شهرداری یزد در سال ۱۴۰۳
  • ساخت دستگاه ایرانی ضدعفونی هوا، به روش مه خشک
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • بودجه فرهنگی شهرداری قم در سال ۱۴۰۳ حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است
  • جزئیات همکاری شهرداری تهران با چینی‌ها از زبان شهردار تهران + فیلم
  • مشارکت مردم بر پایه توجه به نظرات شهروندان است
  • نظرات کارشناسان «قبل از اجرای پروژه‌ها» مدنظر قرار گیرد/ شهرداری در مواجهه با منتقدان از خود سعه‌صدر نشان دهد
  • آخرین جزئیات از سیل کالپوش+ فیلم
  • آبگرفتگی معابر پاکدشت
  • شهروندان و مسافران از اسکله‌های مجاز در بوشهر استفاده کنند