Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@20:31:17 GMT

روحانی مدعی طب اسلامی بازداشت شد + عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۵۸۵

مرتضی کهنسال روحانی مدعی طب اسلامی در لنگرود بازداشت شد.

اخبار اجتماعی -مرتضی کهنسال مدعی طب اسلامی در اقدامی عجیب با ورود به بخش‌های مختلف بیمارستانی در گیلان ضمن به سخره گرفتن توصیه‌ها و دستورات پزشکی از خود فیلم‌هایی گرفته بود که نشان می‌داد مشغول مداوای بیماران مبتلا به ویروس کرونا است.

این اقدام واکنش افکار عمومی و جامعه پزشکی را در پی داشت و دادگاه ویژه روحانیت حکم بازداشت این روحانی مدعی طب اسلامی را در همان نخستین روز‌های سال جاری صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس مرتضی کهنسال روز گذشته در لنگرود بازداشت و در حال حاضر در بازداشتگاه به سر می‌برد.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: طب اسلامی ویروس کرونا استان گیلان طب ویروس طب اسلامی مرتضی کهنسال مدعی طب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه «سفر آخر» در حوزه هنری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نمایشگاه عکس «سفرِ آخر؛ داستان یک عکس دیده شده از شهید مرتضی آوینی» امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در نگارخانه «شماره یک خانه عکاسان ایران» افتتاح می‌شود.

«سفرِ آخر» عکس‌هایی از عکاسان؛ اصغر بختیاری، احسان رجبی، مرتضی شعبانی، سیدمحمد جعفری و محمدحسین قدمی است که از آغاز تشکیل گروه «روایت فتح» به همراه شهید مرتضی آوینی بوده و در کنار او و گروه عکاسی کرده‌اند. داستان سفر آخر گروه به مناطق جنگی جنوب در فروردین ۱۳۷۲ از مهم‌ترین بخش این نمایشگاه عکس است.

نمایشگاه عکس «سفرِ آخر» شامل ۵۴ عکس در اندازه‌های مختلف در گالری «شماره یک خانه عکاسان ایران»برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از دوشنبه ۳ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و در روز‌های پنجشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در گالری «شماره یک خانه عکاسان ایران» واقع در حوزه هنری انقلاب اسلامی، خیابان سمیه تقاطع خیابان حافظ، میزبان علاقه‌مندان است.

دیگر خبرها

  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی
  • «آن دو» و «آپاراتچی» صاحب پوستر شدند
  • کشف ۲۵ دستگاه کولر قاچاق از یک انبار در لنگرود
  • افتتاح نمایشگاه «سفر آخر» در حوزه هنری