Web Analytics Made Easy - Statcounter

تالار مشاهیر سال 2020، پذیرای برخی از بهترین نام های تاریخ NBA خواهد بود.

طرفداری- ورودی های سال 2020 تالار مشاهیر بسکتبال مشخص شدند. سالی سرشار از افتخار و قهرمانی.

به گزارش شمس کارانیا از The Athletic، کوبی برایانت، تیم دانکن و کوین گارنت در اولین سال نامزدی شان، وارد تالار مشاهیر بسکتبال خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز شنبه مورخ 16 فروردین 1399، تالار مشاهیر بسکتبال جیمز نای اسمیت، ورودی های سال 2020 را به طور رسمی اعلام خواهد کرد، اما اعضای نهایی تالار مشاهیر بسکتبال یک روز قبل مشخص شدند و همانطور که پیشبینی می شد، نام های بزرگی امسال وارد تالار بزرگان بسکتبال می شوند.

بعد از مرگ ناگهانی و غم انگیز کوبی برایانت، جری کولنجلو، رئیس تالار مشاهیر بسکتبال اعلام کرده بود که برایانت امسال وارد این تالار خواهد شد. این موضوع تعجبی هم ندارد. برایانت که بی شک یکی از بهترین و محبوب ترین ورزشکارهای تاریخ به شمار می رود، 5 بار به قهرمانی NBA رسید، 2 بار ارزشمندترین بازیکن فینال لقب گرفت، یک بار جایزه MVP را دریافت کرد، 18 بار به آل استار رسید، 15 بار در تیم منتخب سال قرار گرفت، از جمله 11 حضور در تیم نخست، 12 بار در تیم دفاعی سال حضور یافت از جمله 9 حضور در تیم نخست و با کسب بیشتر از 33 هزار امتیاز، چهارمین امتیازآور برتر تاریخ لیگ NBA به شمار می رود.

تیم دانکن، اسطوره تکرار نشدنی سن انتونیو اسپرز به مانند برایانت، از برترین بازیکنان تاریخ بسکتبال به شمار می رود. او 5 بار قهرمان NBA شده است، 3 بار به عنوان ارزشمندترین بازیکن فینال انتخاب شد، 2 بار جایزه MVP را دریافت کرده است، 15 بار به آل استار رسید، 15 بار در تیم منتخب سال قرار گرفت از جمله 10 حضور در تیم نخست و با 15 حضور در تیم منتخب دفاعی سال، رکورددار است.

کوین گارنت، اسطوره مینسوتا تیمبرولوز و بوستون سلتیکس، یک قهرمانی در کارنامه دارد، یک بار ارزشمندترین بازیکن فصل شده است، 15 بار به آل استار رسیده است و 9 حضور در تیم های منتخب سال را تجربه کرده است. گارنت در کنار 12 حضور در تیم های منتخب دفاعی سال، جایزه بهترین بازیکن دفاعی سال را نیز کسب کرده است. گارنت اولین بازیکن تاریخ لیگ NBA است که به حداقل 25 هزار امتیاز، 10 هزار ریباند، 5 هزار اسیست، 1500 بلاک و 1500 استیل می رسد.

در کنار نام های بزرگ ذکر شده، رودی تامیانوویچ نیز در سومین سال نامزدی اش، سرانجام به تالار مشاهیر بسکتبال خواهد پیوست. تامیانوویچ که به عنوان بازیکن 5 بار به آل استار رسید، به عنوان مربی هر دو قهرمانی تاریخ هیوستون راکتس را رقم زد و یکی از ماندگارترین چهره های تاریخ راکتس به شمار می رود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شمار می رود حضور در تیم دفاعی سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان اعزام مشمولان به خدمت سربازی در تاریخ اول اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ مسعود همتی گفت: برابر ابلاغیه صادره از سازمان وظیفه عمومی فراجا کلیه مشمولان استان کرمانشاه که برگ آماده به خدمت به تاریخ اول اردیبهشت سال ۱۴۰۳ را دریافت کرده اند باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج درآن اقدام کنند.
وی افزود: کلیه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم باید روز شنبه اول اردبهشت سال ۱۴۰۳ درساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
سرهنگ همتی افزود: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند تاهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۱۰ درصد، خانواده درجه یک شهدا و... را به همراه خود داشته باشند.
وی گفت: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر
  • لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 لو رفت
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • رسمی؛ تاریخ بازگشت شیمس به WWE اعلام شد
  • تصاویر درخت مشاهیر در شیراز + فیلم
  • اعلام تاریخ بازگشت حسن یزدانی به تشک کشتی
  • وقتی کنسرت‌ها با چند تغییر برگزار می‌شوند/ حضور جدی در شهرستان‌ها
  • پایان همکاری محمدرضا اسلامی با تیم بسکتبال لیموندیس
  • بازگشت بزرگ‌ترین ستاره هنر‌های رزمی به رینگ
  • فراخوان اعزام مشمولان به خدمت سربازی در تاریخ اول اردیبهشت