Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@07:36:33 GMT

کشف ۷میلیون ماسک و ۷۴میلیون دستکش

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۶۳۶

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی، سید یاسر رایگانی با اشاره به تداوم انجام گشت‌های تعزیرات برای جلوگیری از وقوع تخلف در حوزه اقلام بهداشتی، اظهار کرد: از سوم اسفند ۹۸ تا روز ۱۲ فروردین امسال، ۲۳ هزار مورد بازرسی از اصناف مختلف در سطح کشور انجام شده است که منجر به تشکیل بیش از ۴ هزار پرونده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تهران، همدان، لرستان و خراسان رضوی دارای بیشترین پرونده تشکیل‌ شده هستند، درباره حجم ماسک، دستکش و محلول‌های کشف‌شده در این مدت، گفت: در جریان انجام این بازرسی و گشت‌ها، تعداد ۷ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۵۵۵ عدد ماسک، ۷۴ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۶۷۵ عدد دستکش، ۶۶ هزار و ۵۴ روپوش بیمارستانی و ۴۶۷ هزار و ۱۷۵ لیتر الکل ضدعفونی‌کننده کشف شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه نیروی انتظامی هم کشفیات مستقلی در این زمینه دارد که پرونده آنها را برای رسیدگی بعضاً به دادسرا و بعضاً به تعزیرات ارائه می‌کند، گفت: کشفیات اعلام‌ شده فوق فقط و فقط مواردی است که در گشت‌های مشترک تعزیرات به دست آمده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو

جام جم آنلاین - خوزستان، فریبا منجزی پیش از ظهر امروز (یکشنبه 2 اردیبهشت) با اعلام این خبر گفت: پرونده قاچاق 300 عدد سنسور قاچاق خودرو  به ارزش یک میلیارد و 252  میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

 

رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی اهواز افزود : شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را  به پرداخت یک میلیارد و 252 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد. 

 

به گفته وی؛ پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه یک میلیارد و 572  میلیون ریالی متهم در شعبه وصول و پرونده مختومه شد.

 

رئیس شعبه ششم تعزیرات حکومتی اهواز افزود :  ماموران پلیس فرودگاه اهواز  این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند .

دیگر خبرها

  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل
  • یک دستکش مخصوص با چراغ ضدآب + فیلم
  • از کار افتادن سنسور قاچاقی خودرو