Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: همچنین در سال ۹۸ که به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده بود، ۴۱ واحد تولیدی که از سال ۹۳ غیرفعال بودند فعالیت خود را با اشتغال‌زایی ۸۰۰ نفر آغاز کردند.

سید امیر امیری‌زاد افزود: با توجه به تصمیمی که دولت برای برنامه‌های جهش تولید در سال ۹۹ گرفته است، یک‌هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی غیر فعال در کشور تا پایان امسال فعال می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تصمیم ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا مبنی‌بر احیای واحد تولیدی هرمز الکل بندر حاجی‌آباد بیان کرد: با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت، اداره‌کل استاندارد، بانک‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی، مشکلات و موانع مجوزهای این واحد تولیدی برطرف شد و کار خود را آغاز کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی هرمزگان اظهار کرد: شرکت هرمز الکل بندر حاجی‌آباد به عنوان اولین واحد تولیدی فعال شده سال۹۹، در شرایط کنونی می‌تواند الکل مورد نیاز استان و کشور را تهیه کند. 

سرمایه‌گذاری ۶۶میلیارد ریالی برای راه‌اندازی واحد تولیدی هرمز الکل بندر

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان در حاشیه بهره‌برداری واحد تولیدی هرمز الکل بندر حاجی‌آباد گفت: برای راه‌اندازی این واحد ۶۶میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفت که ۴۰میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش از محل اعتبارات تبصره ۱۸ سال گذشته بوده است.
خلیل قاسمی افزود: این کارخانه که در کمتر از یک ماه راه‌اندازی شده، با تولید ۹۶ درصد الکل در شهرستان حاجی‌آباد و با حمایت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فعالیت خود را آغاز کرد و درحال حاضر ۳۶۰ هزار لیتر ظرفیت مخازن تخمیر آن است.
وی اظهار کرد: ظرفیت تولید روزانه این واحد ۶ هزار لیتر الکل بوده که شامل چهار هزار و ۸۰۰ لیتر الکل طبی ۹۶درصد و هزار و ۲۰۰ لیتر الکل صنعتی است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خاطر نشان کرد: این کارخانه در صورت اضافه شدن ۲۰۰ هزار لیتر به ظرفیت مخازن تخمیر، امکان تولید روزانه ۱۰ هزار لیتر الکل شامل ۸ هزار لیتر الکل طبی و ۲ هزار لیتر الکل صنعتی را دارد و برای ۱۵ نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجاد کرده است.
شهرستان حاجی آباد در ۱۷۰ کیلومتری شمال هرمزگان واقع است.

برچسب‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران رونق اقتصادی جهش تولید هرمزگان صمت پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران رونق اقتصادی جهش تولید هرمزگان صمت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران رونق اقتصادی جهش تولید هرمزگان صمت هزار لیتر الکل واحد تولیدی حاجی آباد جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ کارخانه تولیدی در کرمان

روز شنبه ۲۶ اسفند معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان به همراه مدیرکل شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری، ۲ واحد تولیدی را در شهرک صنعتی سدید افتتاح و  همچنین از مجموعه‌های فناور شهرک نیز بازدید کردند. 

امیر حسن‌زاده، معاون اقتصادی استاندار کرمان بر نگاه به ظرفیت‌های استانی در بخش‌های مختلف و ایجاد واحد‌های تحقیق و توسعه در واحد‌های تولیدی تاکید کرد. 

واحد تولید و پخش انواع شیرینی سنتی و مدرن با میزان اشتغال مستقیم ۴۸ نفر و اشتغال غیرمستقیم‌ بیش از ۲۰۰ نفر امروز در شهرک سدید به بهره‌برداری رسید. 

برای احداث این واحد، ۳۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است. 

واحد تولید قهوه و محصولات مجاور و نوشیدنی‌های بر پایه گیاهان دارویی استان کرمان نیز امروز در شهرک سدید افتتاح شد. 

میزان سرمایه‌گذاری این طرح  ۲۰ میلیارد تومان است که برای ۱۷ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • 22 واحد به جمع تولیدکنندگان منطقه آزاد قشم اضافه شدند / واحدهای تولیدی قشم به 230 رسید
  • اشتغال‌زایی در اشجع‌باتری اردبیل از ۱۰۰۰ نفر فراتر رفت
  • بازگشت ۱۳ واحد صنعتی کهگیلویه و بویراحمد به چرخه تولید
  • بازگشت ۱۷ واحد تولیدی دزفول به چرخه تولید
  • ارز آوری ۳۰ هزار دلاری تولید در‌های ضد سرقت در سلماس
  • افزایش شمار واحد‌های تولیدی فعال در جزیره قشم
  • هیچ واحد تولیدی در رکود نیست/ فضای همسویی در حمایت از تولید
  • افتتاح ۲ کارخانه تولیدی در کرمان
  • افتتاح ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی سدید کرمان
  • پرداخت ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی سمنان