Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@17:36:23 GMT

لزوم هدفمندسازی مشارکت‌های مردمی حوزه سلامت در قرچک

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۷۵۳

لزوم هدفمندسازی مشارکت‌های مردمی حوزه سلامت در قرچک

فرماندار شهرستان قرچک با تاکید بر نقش مشارکت‌های مردمی بخصوص خیرین سلامت در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها و فرهنگسازی در حوزه بهداشت گفت: مشارکت‌های مردمی در تمامی حوزه‌ها بخصوص موضوع مهم سلامت باید هدفمند شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به اینکه با تشکیل مجمع خیرین سلامت در شهرستان‌ها، شاهد فعالیت داوطلبین سلامت و گروه‌های جهادی و خودجوش مردمی در این برهه حساس بودیم، افزود: نیاز است اینگونه فعالیت‌ها همیشه و در طی سال نمود داشته باشد و همچنین بایستی به نقش سازمان‌های مردم‌نهاد و نخبگان بیش از گذشته اهمیت دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مردم و مسئولان قرچک در کنار هم برای شکست کرونا می‌جنگند، با تشکر مجدد از مردم، کسبه و دیگر اقشار اظهار داشت: بارها تأکید شده که مردم با رعایت بهداشت و ماندن در منزل می‌توانند به کنترل این بیماری بپردازند و همچنین می‌شود با تدابیری، برخی امور اداری و کسب‌وکارهای صنفی را به‌صورت غیرحضوری و مجازی فعال کرد که پیشبرد کارهای مردم و مسئولان را تسریع می‌کند.


خطیبی تصریح کرد: مسئولان نیز در کنار مردم هستند تا با اقدامات مؤثر، پیشگیرانه و سریع خود بتوانند زنجیره شیوع این ویروس منحوس را قطع کنند و به طور حتم، تعامل، همراهی و همکاری مردم و مسئولان در سایه امداد الهی، مبارزه با کرونا را زودتر به پیروزی ما منجر می‌کند.


خطیبی ادامه داد: کمترین حضور فیزیکی در کوچه و خیابان‌ها، اداره‌ها و اماکن عمومی همچنان مورد تاکید است.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خطیبی فرماندار قرچک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین سلامت؛ مهمترین عامل تحقّق شعار سال ۱۴۰۳ در حوزه سلامت

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: خیرین سلامت مهمترین عامل تحقّق شعار سال ۱۴۰۳ در حوزه سلامت هستند.

محمدرضا مجدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به روز اکرام و تکریم خیرین، مشارکت مردم را جزو لاینفک اهداف حوزه سلامت به ویژه در سال جدید دانست.

وی با اشاره به نام‌گذاری حکیمانه رهبر معظم انقلاب، به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در زمینه‌سازی برای جهش تولید کالاها و خدمات سلامت‌محور با تکیه بر مشارکت مردم تأکید دارد.

وی تأمین و ارتقاء سلامت انسان‌ها، کاهش آلام و نجات جان آنها را فرصتی گرانبها دانست که تنها نصیب بندگان مورد عنایت خداوند خواهد شد.

مجدی هدف دانشگاه علوم پزشکی را ارتقاء سطح سلامت مردم عنوان کرد و گفت: مردم وقتی سالم هستند، می‌توانند جهش تولید را تحقق بخشند.

وی گفت: تولید علم و پژوهش، در مراکز دانشگاهی مصداقی از تحقق شعار جهش تولید است که به مدد وجود زیرساخت‌های فراوان در حوزه تولید نیشابور بزرگ، تلاش محققین حوزه سلامت، انجام پژوهش‌های سلامت ‌محور توسط اعضای هیئت علمی و اساتید و دانشجویان، در کنار مشارکت مردم و ارتباط صنعت و دانشگاه محقق خواهد شد.

مقام عالی حوزه سلامت نیشابور اظهار کرد: مشارکت خیرین سلامت، در پروژه‌های سلامت‌محور مصداق تحقق مشارکت مدنی در نیل به اهداف سلامت‌محور است.

وی تصریح کرد: لیاقت مردم نیشابور در حوزه سلامت بسیار بیشتر از شرایط موجود است و همت ما در دانشگاه علوم پزشکی شهرستان، رفع مشکلات مردم با ایجاد زیرساخت‌های حوزه سلامت با مشارکت خیرین است.

مجدی خاطرنشان کرد: خیرین سلامت همواره همراه و حامی ما بوده‌اند و از بهورز یک روستای دور گرفته تا مدیرعامل و اعضای مجمع خیرین سلامت نیشابور بزرگ، همواره دغدغه کاهش آلام جامعه را دارند و به همت همه عزیزان، اقدامات ارزشمندی صورت گرفته یا در حال انجام است، توافق‌هایی نیز به امضا رسیده که برای شروع عملیات، منتظر اخذ مجوز از وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • خیرین سلامت؛ مهمترین عامل تحقّق شعار سال ۱۴۰۳ در حوزه سلامت
  • تلاش مدیران اردستان گره گشایی از مشکلات مردم باشد
  • بازار آب از طرح‌های مهم مشارکت مردمی در حوزه آب/کاهش ۱۱.۶ درصدی بارش‌ها در یزد
  • مشارکت‌محوری و مردمی‌سازی به دنبال توزیع عادلانه ثروت در نظام سلامت است
  • عقب ماندگی‌های حوزه سلامت و آموزش در دشتی جبران شود
  • مردم باید اقدامات مسئولان را در سفره خود لمس کنند
  • مردمی سازی اقتصاد، راهکار مشارکت مردم در جهش تولید
  • معاون استاندار: سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد
  • سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد