Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، تعدادی از رهبران کشورهای آفریقایی و امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه و همچنین مدیرکل سازمان بهداشت جهانی یک نشست مشترک به صورت مجازی برگزار کردند.

عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر در کنار رئیس جمهوری آفریقای جنوبی و روسای جمهوری کنیا، مالی، سنگال و دیگر کشورهای آفریقایی در این نشست شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از برگزاری نشست سران کشورهای آفریقایی بررسی چگونگی رویارویی با بحران گسترش ویروس کرونا و تقویت همکاری‌ها با جامعه بین الملل در این خصوص بود.

در این نشست بر اهمیت تقویت همکاری ها در شرایط سخت کنونی و حمایت مالی برای رویارویی با بحران کرونا تاکید کرد.

شرکت کنندگان در این نشست بر اهمیت تقویت توانمندی های پزشکی در کشور های آفریقایی برای اجرای تست های مربوط به ویروس کرونا و تدارک تجهیزات پزشکی لازم تاکید کردند.

کد خبر 4891885 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: امانوئل ماکرون عبدالفتاح السیسی ویروس کرونا ویروس کرونا ایالات متحده آمریکا عراق شیوع کرونا عربستان سعودی رژیم صهیونیستی ایران دونالد ترامپ تحریم اقتصادی ایران فلسطین سوریه روسیه افغانستان قربانیان کرونا کشورهای آفریقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 شماری از عناصر اطلاعاتی اسرائیل در یک نشست به بررسی تاثیر همپیمانی اسرائیل و کشورهای حاشیه خلیج فارس پرداختند. یکی از این عناصر اطلاعاتی در این نشست تاکید کرد اعراب به لحاظ ضعف ذاتی که دارند، توان جنگیدن با ایران را ندارند و برای جنگ نمی‌توان روی آنها حساب باز کرد. حرف‌های جالب این عناصر اطلاعاتی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند
  • انفعال سران برخی کشورهای اسلامی در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است
  • انفعال و بی‌عملی سران برخی کشورهای اسلامی در قبال ملت فلسطین، موجب تأسف است
  • نشست تبیین شعار سال با حضور مشاور رئیس جمهوری در مشهد
  • کودتا و ناامنی در آفریقا؛ نقش استعمار فرانسه در قاره سیاه
  • روایت عناصر اطلاعاتی اسرائیل از جنگ ایران و کشورهای عربی
  • همه مصائب قاره سیاه در سال گذشته؛ از تغییرات اقلیمی تامهاجرت ابدی
  • دعوت پادشاه بحرین از بشار اسد برای شرکت در نشست اتحادیه عرب
  • اسماعیل هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند