Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرادعلی ساکی امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه موکب یالثارات الحسین (ع) دورود از ابتدای شیوع کرونا اقدام به گندزدایی و ضدعفونی مناطق حاشیه‌ای شهرستان کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای پیشگیری و قطع زنجیره کرونا، تجهیزات بهداشتی از قبیل ماسک، دستکش، الکل و مواد شوینده دیگر همانند وایتکس و آب ژاول در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابط قرارگاه صاحب‌الامر لرستان در دورود با اشاره به استفاده از ۸۰۰ لیتر مواد ضدعفونی برای گندزدایی مناطق حاشیه‌ای و پرتردد شهرستان، افزود: طی یک ماهه گذشته بیش از ۱۰ هزار ماسک بین مردم محروم توزیع شده است.

ساکی بیان داشت: همچنین ۱۵ روستای حاشیه‌ای دورود به منظور کنترل بیماری کرونا طی روزهای گذشته ضدعفونی و گندزدایی شد.

وی با اشاره به ساماندهی نیروهای جهادی شهرستان برای استفاده بهینه از حداکثر نیرو، گفت: جوانان جهادی دورود در قالب سه تیم مردمی، هیئتی و موکبی ساماندهی شدند تا بتوان به نحو احسن از توانایی‌های این تیم‌ها استفاده کرد.

کد خبر 4891931

منبع: مهر

کلیدواژه: دورود ضدعفونی ستاد مقابله با کرونا ماسک طبی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی سیلاب شهرکرد گرگان طرح غربالگری روز طبیعت بارش باران ضدعفونی سال جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برق ۳۶۶ روستای درگیر سیلاب این استان که دچار خاموشی شده بودند، پایدار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برق 366 روستای درگیر سیلاب این استان که دچار خاموشی شده بودند، پایدار شد.

محمد رئیسی گفت: در ابتدای وقوع شرایط جوی در جنوب استان سیستان و بلوچستان، برق 445 روستا قطع شد، که در همان ساعات اولیه با تلاش تیم های عملیاتی این شرکت برق 217 روستا پایدار شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر برق 366 روستا پایدار است، گفت: تداوم تلاش پرسنل صنعت برق جهت پایداری شبکه برق سایر روستاها ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نبود راه دسترسی‌ و طغیان رودخانه های فصلی از جمله چالش‌های پرسنل این شرکت جهت اصلاح شبکه های آسیب دیده است.

رئیسی با اشاره به تداوم شرایط جوی در منطقه و افزایش خسارت به شبکه برق، بیان کرد: 272 پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف، 12 دستگاه ترانسفورماتور و یک دستگاه بوستر از جمله حجم خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل زده تا این لحظه است.

وی افزود: شهروندان گرامی ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت بروز هر گونه خسارت یا خاموشی شبکه برق موارد را از طریق سامانه 121 یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایداری آب مصرفی ۴۵ روستا با عملیات جهادی صنعت نفت
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • سیل و بارندگی‌ و قطع ارتباط با ۷۳ روستا در قصرقند
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم