Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@04:37:49 GMT

غربالگری 100 درصد جمعیت شهرستان اردل در طرح مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۸۳۰

غربالگری 100 درصد جمعیت شهرستان اردل در طرح مقابله با کرونا

علیرضا رئیسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل گفت: در مرحله اول طرح غربالگری مقابله با کرونا، 100 درصد جمعیت شهرستان غربالگری شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رئیسی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با قدردانی از جهادگران سلامت شهرستان گفت: براساس آمار ارائه شده از ابتدای طرح غربالگری تا 14 فروردین ماه در این شهرستان  100 درصد جمعیت این شهرستان غربالگری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی اظهار کرد:زحمات شبانه‌روزی زیادی برای رسیدن به این ثبات در مهار ویروس کرونا کشیده شده و پرسنل شبکه بهداشت و درمان ،بسیج،هلال احمر و نیروهای خدوم شهرداری در این راستا از جان خود مایه گذاشته‌اند.

وی افزود:انتظار است با رعایت کلیه مسائل بهداشتی، زنجیره انتقال ویروس کرونا را محدود و این ویروس رو حذف و شکست دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت

ایوب کرد تمینی  بیان کرد: در ادامه برنامه‌های هفته سلامت ویزیت و توزیع داروی رایگان باهمت همکاران مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیب و سوران در مناطق روستایی کهنانی از نقاط تحت پوشش مرکز خدمات جامع سلامت کنت انجام شد.
 
وی افزود: در راستای اجرای این برنامه باهدف ارائه خدمت به مردم که دسترسی کمتری به مراکز بهداشت و درمانی دارند اجرا می‌شود که تعداد ۴۰ نفر ویزیت و بین بیماران دارو رایگان توزیع شد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران ادامه داد: همچنین در ادامه برنامه ویزیت رایگان باتوجه‌به اهمیت و شیوع بیماری‌های غیرواگیر همکاران حوزه بهداشت به غربالگری دیابت و بررسی فشارخون پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • غربالگری ۸۰۰۰۰۰ نفر از جمعیت استان اردبیل