Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@16:34:48 GMT

کمک های بهداشتی شهرداری به بیمارستان بوعلی

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۸۳۱

کمک های بهداشتی شهرداری به بیمارستان بوعلی

همشهری آنلاین-پروانه بهرام‌نژاد: این روزها با شیوع ویروس کرونا و کمبود اقلام بهداشتی، شهرداری منطقه ۱۳ در صدد کمک‌رسانی به مراکز درمانی محدوده این منطقه برآمده‌ است. «مرتضی رحمان‌زاده» شهردار منطقه۱۳ ضمن تأکید بر مشارکت همه نهادهای تأثیرگذار برای عبور از بحران شیوع کرونا در این‌باره می‌گوید: «شهرداری منطقه ۱۳ هم به سهم خود و با استفاده از ظرفیت موجود به یاری کادر درمانی که با از خودگذشتگی به شهروندان خدمت می‌کنند، شتافته و برای حفاظت از سلامت شهروندان گام برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اهدای اقلام بهداشتی

در همین راستا، اقلام بهداشتی شهرداری منطقه ۱۳ به بیمارستان بوعلی اهدا شد. شهردار منطقه با اشاره به این موضوع می‌افزاید: «با عنایت به تدبیر شهردار تهران و معاون امور  اجتماعی و فرهنگی، مبنی بر اهدای پک بهداشتی و درمانی به بیمارستان‌های منتخب و بر اساس نیازسنجی به عمل آمده از بیمارستان بوعلی منطقه ۱۳، تعداد هزار و ۱۳۳ عدد ماسک n۹۵ و ۲۴۵ عدد شیلد تقدیم کادر درمانی شده‌است.»
همچنین علاوه بر این اقلام اهدایی، محیط بیمارستان بوعلی برای مقابله با شیوع کرونا گندزدایی و پاکسازی شده‌است. رحمان‌زاده دراین‌باره می‌گوید: «اولویت منطقه ضدعفونی کردن مستمر محدوده است که در این میان گندزدایی و پاکسازی بیمارستان بوعلی هم به صورت کامل انجام شده‌است.»

قدردانی کادر درمان از شهرداری

همراهی مدیریت شهری در مقابله با کرونا موجب رضایت کادر درمان و مسئولان بیمارستان‌ها شده‌است.  به گفته شهردار منطقه ۱۳ دست اندرکاران بیمارستان بوعلی هم قدردان این موضوع بوده‌اند. او می‌گوید: «دکتر کریمی، جانشین بیمارستان بوعلی از دکتر حناچی، شهردار تهران و عوامل شهرداری منطقه ۱۳ در راستای ضدعفونی و گندزدایی محوطه بیمارستان بوعلی و اهدای اقلام بهداشتی و حفاظت فردی از جمله ماسک و شیلد صورت به کادر درمانی بیمارستان بوعلی در راستای مقابله با کرونا قدردانی کردند.»

کد خبر 496789 برچسب‌ها بهداشت عمومی كروناويروس شهرداری منطقه ۱۳ بیماری - بیمارستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کرونا بهداشت عمومی كروناويروس شهرداری منطقه ۱۳ بیماری بیمارستان شهرداری منطقه ۱۳ بیمارستان بوعلی اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است

ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل اولویت بوده و در دست اقدام است.

سیدمحمد اعتماد اعجازی ۶ اردیبهشت در جلسه با کادر مراکز بهداشت به مناسبت هفته سلامت ضمن قدردانی از تلاش های کادر درمان و پرستاران اظهار کرد: توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اولویت اساسی است.

وی با اشاره به سرانه پایین تخت بیمارستان و فضاهای درمانی شهرستان اردبیل گفت: برای توسعه فضاهای درمانی و بهداشتی شهرستان اردبیل چندین پروژه در دست اجرا است.

مشاور استاندار از پیشرفت خوب عملیات اجرایی ییمارستان نجف زاده خبر داد و بیان کرد: با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان برداشته می شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه ها به مساُئل اقتصادی رقم خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال رقم می خورد.

وی گفت: حمایت های لازم برای سرمایه گذاری درشهرستان انجام می شود و در این راستا روند سرمایه گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • دهگردشی و ارایه خدمات بهداشتی درمانی در روستا‌های صعب العبور طالقان
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی