Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@17:12:56 GMT

تشکیل ۴۶ پرونده احتکار در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۹۲۸

تشکیل ۴۶ پرونده احتکار در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از یکم اسفندماه تا کنون ۴۶ پرونده احتکار مرتبط با شیوع ویروس کرونا به ارزش ریالی ۲ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان جریمه در استان کرمانشاه تشکیل شده است.

وی افزود: این پرونده‌ها مربوط به اقلامی نظیر ماسک، دستکش، محلول‌های ضد عفونی کننده، دستکش لاتکس و سایر مواد شوینده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیان داشت: در ایام نوروز روزانه ۲ شعبه کشیک فعال بوده و چهار واحد گشت سیار نیز در سطح شهر به بازرسی پرداخته همچنین سامانه تلفن و پیامک این سازمان آماده دریافت هرگونه شکایات مردمی بوده است.

این مسئول تصریح کرد: طی ایام نوروز از مراکز عرضه و تولید ماسک، ژل های بهداشتی، محلول‌های ضدعفونی کننده و دستکش نیز بازرسی به عمل آمده است.

شاهی عنوان کرد: همچنین سازمان تعزیرات حکومتی در کارگروه نظارت بر اصناف از سوی دادستانی موظف به بازرسی و برخورد با واحدهای صنفی که مجوز فعالیت نداشتند، شده و بر اساس دستورالعمل این واحدها باید تا بیستم فروردین تعطیل باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه به طور جدی با سودجویان برخورد خواهد شد، تصریح کرد: تا پایان اسفندماه سال گذشته ۷۰ هزار دستکش، ۴۷۳۰ لیتر الکل سفید، ۴۶۵۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده، ۱۴۰۰۰ ژل ضدعفونی دست، چهار هزار و ۵۰۰ عدد ماسک و ۴۲۰ هزار بطری الکل کشف شد.

این مسئول عنوان کرد: ۱۲۰ انبار نیز مورد بازرسی قرار گرفته و دو جایگاه سوخت به مدت ۴۸ ساعت پلمب شدند.

وی همچنین از تشکیل ۱۲۰ فقره پرونده گرانفروشی در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر در برخی نقاط سطح شهر دستکش نایلونی میان مردم توزیع می‌شود همچنین از سوی معاونت غذا و دارو دستکش مورد نیاز کارکنان ادارات تأمین و توزیع شده است.

شاهی گفت: همچنین در برخی مراکز فروشگاهی دستکش‌های نایلونی عرضه می‌شود.

وی بیان کرد: تمام اقلام احتکار و کشف شده به معاونت غذا و دارو برای توزیع تحویل داده شده است.

کد خبر 4891741

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی کرمانشاه ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی سیلاب شهرکرد گرگان طرح غربالگری روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: طرح ویژۀ نظارت و بازرسی در دو مرحلۀ هدفمند ویژه ماه مبارک رمضان و پایان سال و نوروز با حضور ۱۰۵ نفر بازرس متخصص و ۲۵۰ نفر بازرس افتخاری از نهم اسفندماه در دستور کار بازرسان اصناف استان قرار گرفت.
جواد محمدی فشارکی افزود: در مدت اجرای این طرح، ۳۵۸۳۷ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی در استان محقق شد که منجر به تشکیل ۱۰۹۶ پرونده تخلف و ارسال آن به اداره تعزیرات حکومتی استان شد.
وی گفت: این بازرسی‌ها در مقایسه بامداد مشابه قبل با وجود افزایش ۱۱۲ درصدی بازرسی‌ها از صنوف مورد هدف در این طرح، ۹ و نیم درصد تخلفات متصدیان واحد‌های صنفی کاهش داشته که نشان دهنده رعایت بیش از پیش قانون و قرار گرفتن بیشتر کسبه در چهارچوب قانونی نظام صنفی است.
مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان افزود: تخلفات متصدیان واحد‌های صنفی بیش از ۳۷ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال برآورد شده است.
جواد محمدی فشارکی گفت: درج نکردن قیمت، گرانفروشی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم ارائه فاکتور‌های خرید و فروش کالا و خدمات جزء بیشترین تخلف اصناف در این ایام بوده است که بازرسان اصناف استان با حضور در سطح عرضه، با متخلفان صنفی برخورد قانونی لازم را کردند.
محمدی فشارکی افزود: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را از طریق سامانه‌های ارتباطی: تلفن‌های ۱۳_۳۲۳۵۲۰۱۲، ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و لینک شکایات و گزارشات مردمی در وب سایت به نشانی www.bazresiasnafisf.ir به واحد بازرسی و ستاد خبری مدیریت در استان اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۹ هزار میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در قم تشکیل شد
  • توقیف ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • تشکیل ۳۰ هزار پرونده عدم انجام تعهد برای خودروسازان
  • انجام ۵۳۹۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی همدان
  • تشکیل ۱۲۰۰پرونده تخلف گران فروشی در گیلان
  • ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در کنگاور کشف شد
  • تشکیل ۳۸ پرونده تخلف صنفی در سبزوار
  • حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال
  • ۱.۶ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در سبزوار تشکیل شد
  • جریمه بیش از شش میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر