Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-20@06:15:03 GMT

کشف بیش‌ از ۲ تن انواع موادمخدر در سراوان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۱۹۴۱

کشف بیش‌ از ۲ تن انواع موادمخدر در سراوان

به گزاش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سردار محمد قنبری شنبه ۱۶ فروردین گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با یک سری کار پیچیده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق به شهرستان سراوان دست یافتند.

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با همکاری تیم‌هایی از ماموران انتظامی شهرستان سراوان با رصد تحرکات اعضای این باند سرانجام شب گذشته آنها را در حال جابه جایی محموله موادمخدر با ۲ دستگاه وانت در محور اسفندک - سراوان شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاچاقچیان به محض مشاهده عوامل انتظامی شروع به تیراندازی کرده و با سرعت سرسام آوری به سمت یکی از جاده‌های فرعی متواری شدند که پس از طی مسافتی جان برکفان پلیس مبارزه با موادمخدر، خودروها را با قانون به کارگیری سلاح متوقف کردند.

این مسئول انتظامی بیان کرد: در این عملیات که ساعتی به طول انجامید قاچاقچیان با آتش پر حجم تکاوران پلیس و تنگ شدن عرصه بر خود با رها کردن محموله موادمخدر به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار قنبری ادامه داد:۲ نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند و در پاکسازی منطقه درگیری و بازرسی خودروها در مجموع ۲ تن و ۳۴ کیلو و ۴۵۸ گرم مواد مخدر شامل؛ ۲ تن و ۳۳ کیلو و ۴۳۸ گرم تریاک، یک کیلو و ۲۰ گرم حشیش و ۲ قبضه اسلحه کشف کردند.

وی بیان کرد: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری اعضای متواری این باند مسلحانه ادامه و نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند و این حضور ایثارگرانه و هوشیارانه عرصه را برای سوداگران مرگ تنگ کرده است.

کد خبر 497649 برچسب‌ها قاچاق - قاچاقچی پلیس - نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قاچاق قاچاقچی پلیس نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان

 سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در این خصوص اظهار داشت: به محض اطلاع از جاری شدن سیل در شهرستان‌های استان کارکنان خدوم انتظامی به محل اعزام و ضمن تامین نظم و امنیت ترافیکی به امدادرسانی سیل زدگان شتافتند.

 وی افزود: تلاش کارکنان انتظامی به همراه سایر دستگاه‌های دخیل در موضوع امداد رسانی تا بازگشایی معابر و محور‌های مواصلاتی و حل مشکلات شهروندان ادامه دارد و کنار مردم هستیم.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان عنوان داشت: خدمت به مردم افتخار انتظامی استان است و شهروندان اطمینان داشته باشند که پلیس با تمام توان و هر لحظه برای امنیت و آرامش آنان تلاش می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مبارزه با پدیده قاچاق از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • کشف بیش از ۹۱ میلیارد ریال نوشیدنی قاچاق از انبار یک شرکت در رشت
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/ سارا به دام پلیس افتاد
  • زن موتورسوار پخش‌کننده موادمخدر بود/سارا به دام پلیس افتاد
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند