Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین شیوع بیماری کرونا باعث تعطیلی مسابقات لیگ‌های مهم جهان و همچنین آسیا شده است. تمام رقابت‌های فوتبال درحال حاضر تعطیل هستند و به همین دلیل مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار پایان این رقابت‌ها خواهد بود و چه تصمیمی در خصوص ادامه  تعطیلی لیگ‌های مختلف گرفته خواهد شد.

لیگ ایران هم مانند سایر کشوها فعلا متوقف شده و تمرینات تیم‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان لیگ پیش از این دوبار تلاش کرد تا تاریخ جدیدی برای آغاز مجدد بازی ها مشخص کند که این تصمیم هر بار با مخالفت ستاد مبارزه با بیماری کرونا وتو شد. در این میان بسیاری از باشگاه‌ها خواهان لغو لیگ امسال به طور کامل هستند. این در حالی است که در حال حاضر پرسپولیس با  10امتیاز صدرنشین لیگ ایران است و با توجه به برنامه پیش رو شرایط بسیار مساعدی برای چهارمین قهرمانی پیاپی خود دارد. البته باید این را هم در نظر داشت که قهرمانی این تیم قطعی نیست و تیم‌های مانند استقلال و سپاهان هنوز شانس برای قهرمانی دارند.

با این حال با توجه به اینکه هنوز تکلیف لیگ‌های اروپایی هم هنوز مشخص نشده این احتمال وجود دارد که در صورت ادامه شیوع کرونا رقابت‌های لیگ به طور کامل پایان یابد. اصرار تیم‌های لیگ برتر برای تعطیلی لیگ و شایعه پایان زودهنگام لیگ برتر این فصل با مخالفت شدید باشگاه پرسپولیس روبرو شده و حالا شنیده‌ها ها حاکی از این است که باشگاه پرسپولیس در جدیدترین اقدام خود نامه‌ای چند صفحه‌ای برای ارسال به فیفا آماده کرده تا در صورت لغو احتمالی لیگ به فیفا شکایت کند.

پرسپولیس در نامه ای جداگانه به فدارسیون فوتبال اعلام کرده که در صورت پایان زودهنگام لیگ این باشگاه باید قهرمان لیگ معرفی شود . البته نکته اینجاست که قطعا در صورت تعطیلی لیگ، فیفا تصمیم فدراسیون فوتبال را تایید خواهد کرد. هرچند که خود فیفا پیش از این پیشنهاد داده بود که در صورت لغو لیگ تیم صدرنشین به عنوان قهرمان معرفی شود. روز گذشته یوفا هم در اطلاعیه ای به لیگ‌های اروپایی اعلام کرد که فعلا برای تعطیلی کامل لیگ های خود عجله نکنند و منتظر روزهای آینده باشند.  

کد خبر 497648 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عبدیان، ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به بارش‌های سیل آسا و وقوع سیل در برخی نقاط، کلیه اکیپ‌های امداد رسانی ما در ۲۵ شهرستان در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز، جهت رفع حوادث احتمالی در تأسیسات آبرسانی، بدون فوت وقت به محل اعزام شوند.

وی افزود: تیم واکنش سریع آبفا کرمان شامل ۳۰ نفر از افراد با تخصص‌های متفاوت و تجهیزات، امکانات و ملزومات است که در صورت نیاز به محل حادثه اعزام می‌شوند.

عبدیان، گفت: خوشبختانه تا کنون تأسیسات آبرسانی در جنوب استان دچار حادثه جدی نشده است و رفع حوادث با تثبیت شرایط در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: تانکرهای سیار آبرسانی به منظور آبرسانی به مناطقی که دچار حادثه احتمالی خواهند شد در آماده باش قرار دارند.

کد خبر 6080956

دیگر خبرها

  • فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود
  • واکنش یک فعال سیاسی به تغییر نام «گشت ارشاد»
  • پرسپولیس آماده صدرنشینی موقت در آبادان (عکس)
  • آقایان اراده کرده بودند استقلال را از آسیا حذف کنند
  • واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه
  • تبریک کان به بایرن: قهرمانی در دسترس است
  • اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده
  • تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان اعزام شد
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • (عکس‌) آقای گل پرسپولیسی‌ها مهمان علی دایی شد