Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و هفته جوان به همت اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل بیش از 65 اقلام مواد غذایی و بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد .

به گزارش برنا،محمدرضا برادران  گفت :اداره کل ورزش و جوانان و به همراه بسیج ورزشکاران اقدام به تهیه اقلام مواد غذایی وضروری و ضدعفونی کننده کرده و امروز دربین اقشار کم درآمد توزیع شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: توزیع موادغذایی و بهداشتی برای دومین بار توسط اداره کل اجرا شد برادران گفت: دراین امر سازمان بسیج ورزشکاران ، خیرین ورزش یار و سازمان های مردم نهاد مشارکت داشتند و این امر خدا پسندانه تا اتمام ویروس کرونا ادامه خواهد داشت .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برادران هفته جوان اردبیل کمک به نیازمندان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در مراغه

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: هر یک از این بسته‌ها ۱۰ قلم مواد غذایی شامل برنج، حبوبات، مرغ، روغن مایع، ماکارونی و حبوبات است.

سرهنگ حیدری ارزش هربسته را ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: برای این کمک مومنانه با مشارکت خیران ۷۵ میلیون تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: همزمان با شب‌های قدر بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی به همت پایگاه‌های مقاومت در این شهرستان بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

وی در ادامه افزود: همزمان با شب‌های قدربه همت پایگاه‌های مقاومت غذای گرم نیز پخت و توزیع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان در مراغه
  • پلمب ۲ مرکز تهیه و توزیع زولبیا و بامیه در سیب و سوران
  • انجام بیش از دو هزار بازرسی بهداشتی در طرح بسیج سلامت نوروزی شوشتر
  • نظارت ۳۰۰ نفر بازرس مرکز بهداشت اصفهان در طرح سلامت نوروزی
  • رشد ۲۸ درصدی ورزشکاران سازمان یافته حوزه بانوان در آذربایجان‌غربی
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • توزیع ۴۵۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان در خرامه
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • توزیع هزار ۵۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان خمینی شهر
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی زنجان در طرح بسیج نوروزی