Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی‌فیروزجایی گفت: منتخبان مجلس یازدهم با نامه به مقام معظم رهبری ضمن تبریک سال جدید، اطمینان دادند که در دوره جدید مجلس شورای اسلامی برای تحقق شعار «جهش تولید» در سال ۹۹ با آمادگی کامل و با تحقیق و بررسی کارشناسانه از هیچ کوششی دریغ نکنند. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، 182 نفر از نمایندگان منتخب ملت در مجلس یازدهم طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری آمادگی خود را برای تدوین برنامه‌های مناسب جهت تحقق شعار سال اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی کریمی‌فیروزجایی منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم درباره این نامه گفت: نامگذاری هرساله رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط زمانی در اول فروردین سال‌های گذشته که از اول فروردین 78 آغاز شده بود، امروزه به‌عنوان شعار سال در کشور مطرح می‌باشد و رهبری معظم با اطلاعات و گزارش‌هایی که از سراسر کشور دریافت می‌کنند و همچنین نیز اشرافی که به مسائل مختلف کشور دارند برای حل مشکلات اقتصادی و یا موارد دیگری از جمله فرهنگی و یا دینی ملت را به یک موضوع توجه می‌دهند.

"چالش کرونا" در گفتگو با ردادی: دولت به نقدهای دلسوزانه توجه و روندها را اصلاح کند/ لزوم بهره‌برداری از سرمایه همیاری مردم در "جهش تولید"«جهش تولید» و تفاوت آن با «رونق تولید»

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور ادامه داد: حقیقتا در این سال‌ها به‌نظر می‌آید آنچه که باید شعارهای هوشمندانه رهبر معظم انقلاب تحقق عینی پیدا کند متأسفانه مهجور ماند و این مربوط به همه دستگاه‌های اجرایی و قانون‌گذاری و فرهنگی کشور است که بایسته و شایسته توجه جدی نگرفته شد.

کریمی‌فیروزجانی درباره شعار سال 99 نوروزی رهبر انقلاب گفت: در شرایط کنونی کشور که تحت تأثیر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان قرار دارد و از طرفی هم در این چندساله، بی تدبیری و عدم مدیریت دولت در حوزه اقتصاد و به خصوص توجه به تولید سبب شده‌است که بار تحریم‌ها بیشتر دیده شود. 

وی گفت: بر این اساس منتخبین ملت در مجلس یازدهم با نامه به مقام معظم رهبری ضمن تبریک سال جدید اطمینان دادند که در دوره جدید مجلس شورای اسلامی برای تحقق شعار «جهش تولید» در سال 99 با آمادگی کامل و با تحقیق و بررسی کارشناسانه از هیچ کوششی دریغ نکنند و اطمینان می‌دهیم که موتور تولید کشور با سرعت و جهش فوق‌العاده‌ای راه افتد.

انتهای پیام/

R31462/P/S1,15/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس یازدهم تحقق شعار جهش تولید شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توزیع عادلانه منابع پیش‌بینی شده در بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: در بودجه امسال، اعتبارات خوبی در حوزه مدیریت پسماند، بهبود ظرفیت‌های تولیدی واشتغال‌زا و نیز حمایت از شهرداری‌ها برای اجرای طرح‌های مهمی، چون طرح تفکیک زباله از مبدا و ساماندهی پسماند مناطق روستایی در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های خبرگزای دانشجو، اسدالله عباسی استاندار گیلان ظهر امروز در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی گیلان در سالن الغدیر استانداری با تأکید بر لزوم توزیع عادلانه منابع پیش‌بینی شده در بودجه سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: در بودجه امسال، اعتبارات خوبی در حوزه مدیریت پسماند، بهبود ظرفیت‌های تولیدی واشتغال‌زا و نیز حمایت از شهرداری‌ها برای اجرای طرح‌های مهمی، چون طرح تفکیک زباله از مبدا و ساماندهی پسماند مناطق روستایی در نظر گرفته شده که با پیگیری نمایندگان می‌تواند به حصول نتایج مطلوب منتهی شود.

وی با اشاره بر لزوم ایجاد زیرساخت‌ها و الزامات ورود مردم در عرصه‌ی اقتصاد وتولید افزود: برای تحقق عینی شعار سال با نام جهش تولید با مشارکت مردم مستلزم ریل گذاری اقتصاد بر محور نقش آفرینی عموم مردم است.

استاندار گیلان خطاب به اخلالگران در روند مشارکت عمومی در حوزه‌ی تولید و اقتصاد بیان کرد: هر مدیر یا مسئولی که در روند مشارکت مردم در عرصه تولید و اقتصاد کارشکنی و یا سرمایه گذار مردمی را مایوس کند، برکنار خواهد شد.

عباسی با تأکید بر لزوم توجه به فرصت‌سازی در حوزه سرمایه‌گذاری در گیلان افزود: چرا باید برای فعال اقتصادی علاقمند به سرمایه‌گذاری در استانی که بستر برای سرمایه‌گذاری در آن فراهم است مانع ایجاد کنیم؛ باتوجه به استعداد‌هایی که در گیلان از نظر استعداد و منابع انسانی هوش برتر وجود دارد باید فرصت سازی کرد.

وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال در استان دبیرخانه‌ای با حضور صاحبنظران، اندیشمندان و صاحبان ایده و فکر در برش استانی تشکیل می‌شود، تصریح کرد: برای این کار ظرفیت‌های که در استان بویژه در بخش مردمی وجود دارد باید با برگزاری جلسات، مذاکرات مردمی، شعار سال را تبیین کرده و شفاف‌سازیی کنیم.

به گفته استاندار گیلان باید بستر را برای تولید و تجاری‌سازی فراهم کنیم تا صرفا در حد یک ایده باقی نماند و این امر نیازمند به تسهیلات و بستر سازی مناسب است.

عباسی به مزیت‌های نسبی استان در بخش‌های اقتصاد گردشگری، دانش بنیان، کشاورزی و دریا محور اشاره کرد و افزود: این ظرفیت‌ها باید به معنای واقعی تحقق یابد و با رفع موافع موجود و براساس چارچوب و قوانین تعیین شده شرایط را به گونه‌ای فراهم کرد که سرمایه گذاران به سمت سرمایه گذاری در استان جذب شوند.

وی با اشاره به شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم گفت: اجازه هیچ تعلل یا رفتار خارج از چارچوب، اعمال نظر شخصی یا مانع تراشی در موضوع تحقق شعار سال را از سوی دستگاه‌ها نمی‌دهم.

استاندار گیلان از نمایندگان مردم گیلان در مجلس خواست که در تحقق بودجه با دقت نظری که دارند کار‌ها عملیاتی شود، افزود: در کارگروه‌های مختلف شورای برنامه ریزی و توسعه استان؛ برنامه ریزی‌ها براساس آمایش سرزمینی، توزیع عادلانه منابع و شناسایی سرمایه گذاران انجام شود.

دیگر خبرها

  • اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • امیدآفرینی در تحقق شعار سال مورد توجه باشد
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • واکاوی عوامل تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم
  • توجه به تعاونی ها و تولید آزاد راهکار تحقق شعار سال است
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • برای تحقق شعار سال باید حرائم بهداشتی مراکز دامی اصلاح شود
  • امنیت غذایی و جهش تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد