Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@23:07:09 GMT

ابتلای ۳۰ نفر از پرسنل مترو به کرونا

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۰۳۲

ابتلای ۳۰ نفر از پرسنل مترو به کرونا

 

به گزارش تابناک، «فرنوش نوبخت» مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص وضعیت جمعیت مترو در روز جاری گفت: با توجه به اینکه امروز اولین روز کاری ما است، تعداد قطارها را افزایش دادیم. قطارها خلوت است و با حداکثر توان در حال کار کردن هستند.

او با اشاره به اینکه ظرفیت مسافر با کاهش محسوسی نسبت به قبل از شیوع کرونا مواجه شده است، گفت: کم کم به حداکثر ظرفیت پس از تعطیلات می‌رسیم، اما فاصله گذاری اجتماعی باعث می‌شود که نزدیکی سرفاصله قطارها را نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز قطارها خلوت هستند و وضعیت جابجایی مسافر و آمار دائما در حال رصد شدن است.

نوبخت با بیان اینکه اگر میزان حضور مسافر در مترو بخواهد به یک میلیون و هشتصد هزار نفر برسد، رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای ما سخت خواهد بود، گفت: بهتر است همه مسافران از دستکش و ماسک استفاده کنند و از دستفروشان داخل واگن‌ها خرید نکنند و فاصله گذاری اجتماعی در آسانسورها و پله‌های برقی رعایت شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران در خصوص سرفاصله حرکت قطارها گفت: سرفاصله حرکت متغیر است و براساس نیاز و ازدحام در ایستگاه‌ها به ویژه ایستگاه‌های تقاطعی تغییر می‌کند.

او درخصوص تعداد پرسنل مترو که به کرونا مبتلا شده اند، گفت: ۳۰ نفر از همکاران ما با کرونا مبتلا شده اند که تحت مداوا هستند و نحوه درمان آنها پیگیری می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه وام کرونا متروی تهران کروناویروس کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه وام کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترانه علیدوستی پس از خبر ابتلای وی به بیماری + عکس

به گزارش جماران؛ مادر ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت:  به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده اما الان خوب است.

برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن] سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند .

من هم بسیار نگران بودم اما از نگرانی در آمده ام و به همین دلیل است که حال طرفداران و دوستانش را درک میکنم.

وی همچنین از مردم خواست که فعلا در خصوص سلامتی ترانه علیدوستی سوالی نپرسند.

 

 

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • ضرورت توجه به مشکلات منابع انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه شهرداری ارومیه
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • آخرین وضعیت ترانه علیدوستی پس از خبر ابتلای وی به بیماری + عکس
  • اتاق های مادر و کودک در مترو دوباره باز می شوند | صدور مجوز به واحدهای تجاری و مراکز خرید به شرط ایجاد این اتاق
  • افزایش سرعت بازرگانی با برنامه ریزی دقیق تر حرکت قطارها