Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه«فریدون یاسمی» مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به اینکه در سطح این منطقه هفت شرکت حمل فرآورده‌های نفتی و به تعداد ۳۵۰ دستگاه نفتکش فعال است، گفت : روزانه حدود هفت میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی توسط این شرکت‌ها در سطح استان جابجا و پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : ناوگان حمل و نقل جزو لاینفک شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و از زحمات شبانه روزی آنان در امر سوخت‌رسانی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

 یاسمی،گفت: سوخت‌رسانی به مناطق برف‌گیر و سخت‌گذر و در وضعیت‌های بحرانی نتیجه هم افزایی مطلوب شرکت‌ها و رانندگان نفتکش بوده که باید قدردان تلاش همه همکاران باشیم و رضایت مصرف کنندگان حاکی از انجام این مهم به نحو مطلوب است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه افزود: در استان کرمانشاه در مجموع ۱۵۴ جایگاه فرآورده نفتی وجود دارد که از این تعداد ۳۷ جایگاه تک منظوره سی ان جی است.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرآورده های نفتی فرآورده نفتی سوخت رسانی فرآورده های نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۵ نفر به علت خوردن قارچ سمی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، مسعود قلعه‌سفیدی، گفت : تاکنون ۵ نفر (سه مرد و ۲ زن) در استان، به علت خوردن قارچ سمی فصلی دچار مسمومیت شدند. وی با بیان اینکه تاکنون مورد فوتی از مسمومیت با قارچ سمی فصلی در سال جاری گزارش نشده است، تصریح کرد: یک نفر از این بیماران در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه و چهار نفر در بیمارستان شهدای هرسین پذیرش شده‌اند. رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه به علت بارندگی در فصل بهار قارچ‌های خودروی زیادی در طبیعت رشد می‌کنند که خیلی از آنها سمی هستند و برای پیشگیری از هرگونه مسمومیت‌های ناشی از قارچ‌های سمی درخواست می‌شود افراد از مصرف قارچ‌های خودرو و یا جمع‌آوری شده توسط افراد عادی که به صورت فله‌ای عرضه می‌شود، خودداری کنند. وی با تأکید بر اینکه به توصیه‌های برخی از افراد عادی در تشخیص انواع قارچ سمی از انواع قارچ خوراکی توجه نکنید، افزود: شناسایی انواع قارچ خوراکی از انواع قارچ سمی تنها براساس خصوصیات ظاهری مانند شکل، رنگ، بو، قوام و مزه مشکل بوده و توسط متخصصان و کارشناسان مجرب قارچ شناسی و گیاه‌شناسی امکان‌پذیر است. قلعه‌سفیدی یادآور شد: در صورت بروز علائم و نشانه‌های گوارشی از جمله تهوع، استفراغ و اسهال به‌صورت تأخیری و بین ۵ تا ۱۲ ساعت پس از مصرف خوراکی قارچ‌های خودرو، هر چه سریع‌تر بیمار باید به مرکز درمانی تخصصی مسمومیت‌ها منتقل شود

دیگر خبرها

  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • توزیع ۴۰ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی منطقه سبزوار
  • مسمومیت ۵ نفر به علت خوردن قارچ سمی در کرمانشاه
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار
  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در منطقه کردستان
  • توزیع بیش از ۱۰۰ هزار تن انواع نهاده های دامی و کشاورزی در کرمانشاه
  • راه‌اندازی یکصد و بیست و هشتمین جایگاه دومنظوره