Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: دستورات لازم به سازمان تامین اجتماعی استان قزوین داده شده که نهایتاً تا هفته آینده افرادی که به سبب شیوع بیماری کرونا کار خود را از دست داده‌اند، بیمه بیکاری دریافت کنند. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در قزوین اظهار داشت: به دولت پیشنهاد داده‌ایم که این مدت بیمه بیکاری جزو مدت اصلی پرداخت این بیمه نباشد تا مردم با خیال آسوده بتوانند از بیمه بیکاری خود بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تا زمانی که این وضعیت باقی بماند هر فردی که پیش از این تحت پوشش بیمه قرار داشته و حق بیمه را پرداخت کرده از بیمه بیکاری برخوردار خواهد شد.

استاندار قزوین گفت: بیمه بیکاری از زمان شیوع بیماری کرونا برای افرادی که به واسطه این بیماری کار خود را از دست داده‌اند واریز شده و تا زمانی که شرایط به حالت طبیعی باز نگردد نیز همچنان پرداخت می‌شود.

جمالی پور با بیان اینکه به افراد بی‌بضاعتی که به واسطه شیوع بیماری کرونا شرایط اقتصادی سختی را تحمل می‌‌کنند نیز  سبدهای حمایتی تحویل داده می‌شود، خاطرنشان کرد: تا کنون این سبدها به دست خانواده‌های نیازمند رسیده و توزیع این بسته‌های حمایتی همچنان ادامه دارد.

یک قدم مانده تا شهادت؛ کادر درمان قزوین، مدافعان دلیر و جانبازان پرافتخار جبهه سلامت‌اندرزمایش پدافند بیولوژیکی در قزوین آغاز شد + فیلمقزوین| متخصص بهداشت حرفه ای: فقط در مناطق پرازدحام از ماسک استفاه کنید

وی با اشاره به اینکه کرونا در یک ماه گذشته اقتصاد کشور را تعطیل کرده است عنوان کرد: کرونا معیشت برخی از مردم که از راه مشاغل آزاد کسب درآمد می‌کردند نیز به صورت جدی درگیر مسائل و مشکلات اقتصادی کرده است.

استاندار قزوین با بیان اینکه به دستگاه‌های حمایتی اعلام شده که هر چه زودتر سبدهای حمایتی به دست مردم نیازمند برسد، افزود: دولت در بسته‌های اقتصادی خود در نظر دارد تا از این مشاغل و همچنین اقشار آسیب‌پذیر حمایت کرده و مشکلات اقتصادی آنها را به حداقل برساند.

کرونا نظام اقتصادی و اجتماعی دنیا را تحت تاثیر قرار داد

وی تصریح کرد: ویروس کرونا انقلابی عظیم در جهان به وجود آورد زیرا نظام اقتصادی دنیا، روابط اجتماعی و معیشت مردم را تحت تأثیر قرار داد.

جمالی پور با بیان اینکه تا کنون شیوع این بیماری خسارت‌های اقتصادی فراوانی را به کشورها وارد کرده است، عنوان کرد: دانشمندان علم اقتصاد در حال بررسی و برنامه ریزی برای دوران پساکرونا هستند تا رکود اقتصادی فعلی تا حد زیادی جبران شود.

استاندار قزوین عنوان کرد: ویروس کرونا در ایران نیز بر نظام اجتماعی و اقتصادی کشور اثر گذاشت و توانست برای مدتی فعالیت‌های اقتصادی و دید و بازدیدهای نوروزی را به تعطیلی بکشاند.

انتهای پیام/ش

R7541/P/S6,63/CT7 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین ویروس کرونا استانداری قزوین ویروس کرونا استاندار قزوین بیمه بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد

مهدی اسلام‌خواه گفت: هفته کار و کارگر از پنجم اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و تا یازدهم این ماه ادامه دارد.

او گفت : حدود ۳۰ برنامه محوری این هفته در استان اجرا می‌شود که نخستین آنها اعزام جمعی از کارگران استان برای دیدار با مقام معظم رهبری است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عیادت از بیماران و خانواده‌های جامعه کارگری، پیاده‌روی بزرگ خانوادگی کارگران، افتتاح زمین تنیس خاکی، تجلیل از زنان کارگر برگزیده، تجلیل از کارگران و کارآفرینان برتر، برگزاری مسابقات فوتسال و وزنه‌برداری، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار را از جمله برنامه‌های شاخص این هفته اعلام کرد.

اسلام خواه گفت : تلاش ما این است که این هفته، شور و نشاط خاصی را برای جامعه کارگری، کار و تولید ایجاد کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • روند کاهشی نرخ بیکاری خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • رنگین شدن سفره بیکاران در گروی افزایش بیمه بیکاری
  • نرخ بیکاری خراسان شمالی روند کاهشی دارد
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد
  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان