Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@16:29:07 GMT

استقلال دوشنبه در سوپرجام به میدان می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۱۰۹

تیم استقلال دوشنبه قهرمان فصل قبل لیگ برتر تاجیکستان امروز در دیدار سوپرکاپ به مصاف تیم خوجند می‌رود.

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی مسابقات لیگ‌های مختلف شده اما در تاجیکستان همه چیز برعکس است و آن‌ها از امروز مسابقات خود را آغاز می‌کنند. دیدار سوپر جام فصل قبل بین تیم‌های استقلال دوشنبه قهرمان لیگ و خوجند قهرمان جام حذفی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تاجیکستان ویروس کرونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاجیکستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، اعضا و مسئولان انجمن ورزش‌های همگانی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه) در محل سالن جلسات با رییس فدراسیون دیدار کردند.   رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری در این دیدار به اعضای این انجمن گفت: هر وقت ورزش‌های همگانی رکود داشت، فعالیت‌های ورزش کارگری هم متوقف شد. بار‌ها هم گفتم که کار کردن در ورزش همگانی دواطلبانه است و هر فردی که در این مجموعه مسئولیت می‌پذیرد؛ باید چند برابر وقت خودش را برای انجمن بگذارد. اما نهایتاً در پایان کار، حس خوبی برای اعضای انجمن باقی می‌ماند.   وی با اشاره به اینکه تمرکزم روی انجمن ورزش‌های همگانی بسیار بالاست، اظهار داشت: پیشنهاد دارم که در تمامی ظرفیت‌های استان‌ها استفاده کنید و فعالیت‌ها تداوم داشته باشد. بر همین اساس دوشنبه‌های ورزش کارگری از سر گرفته شود، چون جامعه عظیمی را در برمی‌گیرد.   در پایان این دیدار، رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری احکام بهادران به عنوان (رئیس)، عسگری (دبیر)، شکری (آموزش)، محمدی (ورزش صبحگاهی) و برادری (مسئول کمیته یوگا) را اعطا کرد.   ضمناً آقایان عسگری و شکری به عنوان دبیر و مسئول آموزش، همکاری خودشان را با انجمن ورزش‌های همگانی کارگری کشور آغاز کردند.

دیگر خبرها

  • شمس‌آذر با یک تغییر در اندیشه توقف استقلال
  • اعلام ترکیب استقلال و شمس‌آذر در بازی امروز
  • علاوه بر سیلوا؛ سهرابیان هم از لیست استقلال خط خورد
  • سهرابیان از لیست استقلال خط خورد
  • کارِ سخت جواد؛ ترکیب تیم استقلال مقابل شمس‌ آذر قزوین برای بازی امروز 31 فروردین
  • فراخوان حماس برای دفاع از مسجدالاقصی
  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • تیم ملی فوتسال تاجیکستان از سد کره جنوبی گذشت
  • کدام‌یک قهرمان لیگ می‌شود؛ استقلال یا پرسپولیس؟
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها