Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت:طی روز‌های نهم تا پانزدهم فروردین امسال، مصرف بنزین در این منطقه با ۴۷ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر رسید.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، میزان مصرف بنزین طی مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۲ میلیون مترمکعب بود که امسال با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای مقابله با بیماری کرونا بیش از ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون لیتر کاهش یافت.

او افزود: در حال حاضر، میزان مصرف بنزین در منطقه شمال آذربایجان‌غربی کاهش بی سابقه‌ای داشته که نشان‌دهنده رعایت نسبی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی توسط شهروندان است.

او بیان کرد: از آغاز اجرای این طرح، مردم استان با رفتار آگاهانه، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حضورنیافتن در مراکز خرید و سایر مراکز تجمع، در خانه ماندن و حضور نیافتن در تفرجگاه‌ها و پارک‌ها به ویژه در روز طبیعت، عملکرد مسوولانه‌ای داشتند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: همه جایگاه‌های سوخت در این منطقه طی روز‌های گذشته با همه توان فعالیت داشت و مشکلی در خصوص تامین سوخت مورد نیاز خودرو‌ها در استان ایجاد نشد.

مجرد تصریح کرد: در روز‌های آتی نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، خدمات پمپ‌بنزین‌ها بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی بنزین کاهش مصرف بنزین مصرف بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها

به گزارش خبرآنلاین، سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبارو رعد و برق همچنین احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب هشدار داد.

ایسنا در خبری نوشت: سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار زردرنگ از وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش بادشدید موقت، برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد از تگرگ خبر داد.

این وضعیت جوی طی روز جمعه (۳۱ فروردین) در استان‌های اردبیل، زنجان، همدان، کردستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال فارس، چهارمحال و بختیاری، شرق کهگیلویه و بویراحمد، غرب لرستان، جنوب ایلام، شرق کرمانشاه، ارتفاعات استان‌های تهران، قزوین، البرز و مازندران، ارتفاعات غربی سمنان، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی و شنبه (اول اردیبهشت) در استان‌های کرمان، شمال هرمزگان، شمال و شرق فارس، جنوب یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، ارتفاعات استان‌های تهران، البرز و مازندران، ارتفاعات غربی سمنان، شرق زنجان، ارتفاعات استانهای کردستان و کرمانشاه پیش‌بینی می‌شود.

حاکمیت این شرایط آب و هوایی طی روز یکشنبه (۲ اردیبهشت) در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قزوین، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، ایلام، لرستان، قم، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان، شرق فارس، ارتفاعات کرمان، ارتفاعات استانهای تهران، سمنان و مازندران و طی روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان، زنجان، قزوین، مرکزی، همدان، ایلام، لرستان، البرز، تهران، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، بوشهر، یزد، کرمان، سمنان، قم، گیلان، مازندران، غرب گلستان و ارتفاعات فارس دور از انتظار نیست.

بر اثر این مخاطرات احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان‌آب، احتمال تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، لغزندگی و کاهش دید به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی وجود دارد.

سازمان هواشناسی به منظور جلوگیری از کاهش آسیب‌های احتمالی، احتیاط در سفرهای برون شهری، عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و احتیاط در انجام هر گونه عملیات کشاورزی را توصیه می‌کند.

هشدار زردرنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896764

دیگر خبرها

  • کسری بودجه حاصل از واردات بنزین در تبصره هدفمندی یارانه های انرژی بودجه 1403
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • این کشور اروپایی بالاترین نرخ تورم را ثبت کرد
  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها
  • رگبار باران و رعد برق آذربایجان غربی را فرا می گیرد
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • بازتعریف یارانه بنزین به فرد جهت بهینه کردن مصرف بنزین، کاهش هدررفت و مقابله با قاچاق
  • پرشدگی سد‌های کشور به ۶۱ درصد رسید/ لزوم مدیریت مصرف در ماه‌های پیش‌رو
  • پرشدگی سدهای کشور به ۶۱ درصد رسید/ مدیریت مصرف آب ضروری است
  • میانگین بارندگی‌ها در آذربایجان‌غربی ۱۴ درصد افزایش یافت