Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه۱۳ گفت: با توجه به بخشنامه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر رعایت فاصله فیزیکی و اجتماعی بین افراد و ابلاغیه شهرداری تهران در این خصوص و تمهیدات و برنامه ریزی صورت گرفته از سوی شهرداری منطقه۱۳ برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، طی طرحی ابتکاری و برای اولین بار در مناطق شهر تهران ، برچسب هایی در ورودی های نانوایی های این منطقه و دستگاه های عابر بانک به منظور رعایت فاصله مناسب بین شهروندان نصب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اجرای طرح فاصله فیزیکی و اجتماعی را گامی مهم در کاهش شیوع بیماری کرونا اعلام کرد و افزود: این طرح در حال حاضر با نصب برچسب در ورودی هشت نانوایی محله امامت این منطقه با همکاری شورایاری این محله و شهرداری ناحیه ۳ آغاز شده است.

گفتنی است، این طرح صبح روز گذشته، جمعه‌ پانزدهم فروردین ماه در دیگر نانوایی ها این منطقه ادامه یافت که با ضد عفونی این اماکن همراه بود.

کد خبر 4891883

منبع: مهر

کلیدواژه: فاصله گذاری اجتماعی نانوایی دستگاه خودپرداز ویروس کرونا شهرداری تهران شیوع کرونا نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل دستگیری سارق سازمان هواشناسی پلیس راهور شهر تهران روز طبیعت فاصله گذاری اجتماعی سیدابراهیم رئیسی ماسک طبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زدن برچسب تحریم بر روی کالاهای اسرائیلی در دوبلین + فیلم

هجوم گروهی از مردم ایرلند به یک فروشگاه در دوبلین برای زدن برچسب «تحریم» بر روی کالاهای اسرائیلی این فروشگاه را مشاهده می کنید.

این اقدام بعد از آن رخ داد که مدیر و نگهبان این فروشگاه با یک زن حامی فلسطین که بر روی کالاهای ساخت اسرائیل برچسب زده بود برخورد خشنی انجام دادند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • زدن برچسب تحریم بر روی کالاهای اسرائیلی در دوبلین + فیلم
  • ثبت بیش از ۱۵ میلیون تردد خودرو در آذربایجان شرقی
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • مسافران حرمت ماه رمضان را نگه دارند
  • سه مصدوم حاصل بی احتیاطی راننده پراید/ عدم رعایت حق تقدم عبور باعث حادثه شد 
  • ۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین
  • تبیین آخرین دستورالعمل های مرتبط با حوزه عفاف و حجاب
  • تبیین آخرین دستورالعملهای مرتبط با حوزه عفاف و حجاب
  • عدم رعایت فاصله مجاز، بیشترین تخلفات جاده ای آذربایجان غربی در نوروز
  • عباسی، استاد اقتصاد دانشگاه مریلند: فاصله اقتصاد ایران با ترکیه و عربستان در حال افزایش است/باید بتوانیم تورم را به زیر 20درصد برگردانیم// عبده تبریزی: ایران پتانسیل خروج از وضعیت فعلی را دارد/ در همین نظام هم کم تنش تر با هم زندگی می کردیم