Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@09:47:48 GMT

متهم اصلی شلوغی امروز سطح شهر تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۲۰۱

متهم اصلی شلوغی امروز سطح شهر تهران

شکرالله حسن بیگی معاون اجتماعی و سیاسی استاندار تهران درباره شلوغی معابر سطح شهر تهران گفت: متاسفانه امروز سطح شهر تهران از روز‌های عادی هم شلوغ‌تر به نظر می‌رسید و ترافیک در برخی معابر سنگین بود.

وی ادامه داد: اطلاعات لازم را جمع‌آوری و برای آقای استاندار ارسال کردیم تا در جلسه ستاد مقابله با کرونا این موضوع بررسی و علت آن و همچنین راهکار لازم در این خصوص ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و دولت، کارمندان ادارات دولتی همچنان دورکار بوده و یک سوم فقط در محل کار حضور دارند. در حال حاضر در استانداری نیز به غیر از مدیران که همگی در محل کار خود حاضر هستند، دیگر کارمندان به صورت یک سوم در اداره حضور دارند.

حسن بیگی در پاسخ به این سوال که به نظر شما چه عاملی باعث شلوغی شهر تهران شده است، گفت: احتمال می‌دهم، شلوغی امروز شهر تهران به واسطه فعالیت بخش خصوصی باشد و ظاهرا بخش خصوصی از دستور و مصوبه دولت به زعم من تبعیت نکرده است و ان شاءالله این موضوع را در ستاد مقابله با کرونا که امروز عصر یا فردا تشکیل می‌شود، بررسی خواهیم کرد و تصمیم جدی در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمات سختگیرانه‌تری برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با توجه به شرایط امروز شهر تهران اتخاذ می‌شود، ادامه داد: همانطور که گفتم، برداشت من این است که برخی مشاغل و شرکت‌های خصوصی از این دستور تبعیت نکرده‌اند، اما باید در ابتدا عوامل این ازدحام در شهر بررسی شود و سپس بعد از مشخص شدن این ازدحام تصمیم درستی در خصوص آن اتخاذ شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در پاسخ به این سوال که آیا در صورت مشاهده تخلف از سوی مشاغل خصوصی درباره حضور پرسنل در محل کار امکان گزارش آن تخلف وجود دارد، خاطرنشان کرد: افراد در صورت مشاهده چنین تخلفاتی می‌توانند موارد تخلف را به ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در شهر تهران که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مستقر است، اطلاع دهند. اگر قرار باشد، در شهر دوباره شاهد ازدحام جمعیت باشیم، به عقب باز می‌گردیم و ممکن است دوباره شاهد شیوع مجدد بیماری باشیم.

حسن‌بیگی تصریح کرد: مردم در تعطیلات نوروز و به ویژه روز سیزدهم فروردین ماه همکاری خوبی با ما داشتند و در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها حضور نداشتند، در حال حاضر هم باید این مصوبات اجرایی شود تا با پیک مجدد بیماری مواجه نشویم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا پارسی خبر شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد

سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روانگردان در تهران، ماموران عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند، یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر که از محکومان تحت تعقیب است به بهانه کرونا از زندان مرخصی و دیگر به زندان مراجعه نکرده است و با تشکیل یک باند اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در جنوب پایتخت می‌کند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: از همین رو با گسترش چتر اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و تردد متهم تحت کنترل در آمد و مشخص شد که خبر دریافتی صحت داشته و تعدادی افراد مشکوک به مخفیگاه متهم در حال تردد هستند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد.

سرهنگ باباپور از موفقیت کامل ماموران در انجام این عملیات خبر داد و ابراز داشت: متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفت.

وی در پایان گفت: امیدواریم با دستگیری متهم که از قاچاقچیان و از اعضای اصلی توزیع مواد مخدر در جنوب پایتخت بود بستر‌های آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر کمتر و کمتر شود.

دیگر خبرها

  • مراکز منتخب معاینه فنی در تهران امروز فعال هستند
  • کاهش مدت زمان ساخت واحدهای مسکونی با واگذاری اراضی به مردم
  • فعال بودن مراکز منتخب معاینه فنی در تهران امروز
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| آرمان خالقی
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید