Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:53:36 GMT

پاکسازی شهر پردیس با ۳ هزار لیتر مواد ضد عفونی‌کننده

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۲۱۶

پاکسازی شهر پردیس با ۳ هزار لیتر مواد ضد عفونی‌کننده

کوروش گلریز روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: به منظور پیشگیری، جلوگیری و سالم سازی فضای شهری با به کارگیری ۱۵ دستگاه مه‌ساز فوگر طرح جهادی ضد عفونی اماکن عمومی شهر پردیس طی ماههای گذشته در دست اقدام و اجرا است.

وی با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت شهروندان، خاطر نشان کرد: یک دستگاه خودروی ویژه آتش نشانی فوگر نیز برای مواقع ضروری خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار پردیس ضمن تقدیر از عملکرد واحد خدمات شهری و آتش نشانان شهر پردیس اظهار داشت: ضد عفونی بوستان‌ها، مرکزشبکه بهداشت و درمان، ساختمان فرمانداری، درمانگاه مهرجرد، مراکز نظامی و انتظامی، مخابرات، فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر توسط آتش نشانان ضد عفونی شده است.

گلریز با بیان اهمیت ضد عفونی نانوایی‌های شهر پردیس برای تحویل نان سالم به شهروندان گفت: طرح ضد عفونی ۵۶ نانوایی در فازهای یک، دو، سه، چهار، هشت، یازده  پردیس و روستاهای باغکمش، گلدره، خرمدشت، اصطلک و سیاهسنگ طی چند روز متوالی از ساعت ۱۰ تا ۱۸ اجرا شد.

وی با اشاره به اجرای طرح ممنوعیت ورورد شهروندان به بوستان‌ها، اظهار داشت: در راستا قطع زنجیره بیماری کرونا و تضمین سلامت شهروندان بنرهای اطلاع رسانی با موضوع در خانه ماندن شهروندان در سطح شهرنصب شده است.

شهردار پردیس گفت: آتش نشانان در چند شیفت کاری روزانه و شبانه، معابر عمومی شهر را ضد عفونی می‌کنند که زحمات آنها قابل تقدیر است و به شهروندان توصیه می‌شود که با خروج از منازل زحمات شبانه روزی آنها را به هدر ندهند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار  دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آتش نشانی بهداشت و درمان پایتخت شبانه روزی فروشگاه های زنجیره ای بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهر پردیس ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های استان موجود است و از نظر شیرخشک‌های روزانه و رژیمی از قاچاق شیرخشک جلوگیری شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مجید اصغری در نشست خبری هفته سلامت، با اشاره به نظارت دقیق بر جمع‌آوری پسماندهای عفونی،‌ اظهار داشت: بر شرکت‌هایی که اقدام به جمع‌آوری پسماندهای عفونی می‌کنند، نظارت می‌کنیم و کلاس آموزشی نیز برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: از سوی دیگر افرادی که در این زمینه کار می کنند نیز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا بیمار نباشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم، گفت: همچنین، روش‌های شرکت‌های مسؤل در جمع‌آوری پسماندهای عفونی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد تا باعث انتقال عفونت نشود.

انبارهایی که احتکار شیرخشک کردند به دادگاه معرفی شدند

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این نشست گفت: از 20 مهرماه سال گذشته به دلیل تغییر سیاست‌های ارزی کشور در زمینه شیرخشک، طی یک ماه تمام انبارها و داروخانه‌های استان مورد رصد قرار گرفت که با افزایش بازرسی‌ها، انبارهایی که اقدام به احتکار شیرخشک کرده بودند شناسایی و به دادگاه معرفی شدند.

 هدی ابوالحسنی با تاکید بر این‌که انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های استان موجود است، افزود: از نظر شیرخشک‌های روزانه و رژیمی، از قاچاق شیرخشک جلوگیری شد و یکسان سازی عادلانه صورت گرفت.

تلاش برای رضایت کادر سلامت

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی نیز عنوان کرد: اولویت اول حوزه توسعه دانشگاه، ارتقای رضایتمدی کادر سلامت است.

مهدی پوررضا افزود: تلاش داریم امکانات دانشگاه را در راستای رضایتمندی پرسنل ارتقا دهیم که این امر موجبات رضایت بیماران را نیز به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • عصر بارانی شیراز و بیش از هزار تماس با آتش‌نشانی
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • هپاتیت و مننژیت در حال شیوع در میان فلسطینیان است
  • ضرورت پاکسازی معابر شهر‌ی از خاک و نخاله
  • کشف یک باکتری عفونی خطرناک در ایستگاه ‌فضایی بین‌المللی
  • انواع شیرخشک در تمام داروخانه‌های قم موجود است
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!