Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@20:02:56 GMT

چرا قالب فلزی بتن مهم است؟

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۲۶۸

چرا مهندسین سازه انقدر بر کیفیت قالب فلزی بتن تاکید می کنند و در پروسه ی قالب بندی و بتن ریزی حضور دارند؟ این تنها نشان از اهمیت قالب فلزی بتن است. برای همین شما باید بسیار در سفارش و به کار بردن قالب فلزی بتن در کارهای ساختمانی خود محتاط باشید. گروه صنعتی و بازرگانی مدرن سازان با استفاده از جدیدترین چک لیست های مهندسی سازه و مطابق با استانداردها، انواع تجهیزات ساختمانی از جمله قالب های فلزی بتن، جک ساختمانی، لوازم داربست سازی مانند لوله داربست ، تجهیزات ساختمانی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را به بازار عرضه کرده است. قالب فلزی بتن بسیار متداول تر از دیگر قالب های بتن ریزی است برای همین به طور گسترده ای در  کارهای ساختمانی بزرگ و کوچک به کار می رود. از ویژگی های مثبت قالب فلزی بتن این است که برای انواع مصارف و در اندازه های مختلف می توان آن را به کار برد. طول استاندارد متنوعی دارند و می توان بارها از آن استفاده کرد بدون اینکه به کیفیت و کارکرد آن لطمه ای وارد شده باشد. و اما چرا محصولات شرکت گروه صنعتی و بازرگانی مدرن سازان در رده های بالای کیفیت قرار دارد؟

 

محصولات و خدمات گروه صنعتی و بازرگانی مدرن سازان

سالها سابقه ی درخشان فنی در زمینه ی تجهیزات قالب بندی و قالب فلزی بتن این شرکت را به جایی رسانده است که آنگونه که شاهد هستید، انواع تجهیزات ساختمان سازی از جمله ماشین آلات، لوازم داربست سازی، محصولات پلاستیکی، اتصالات قالب بندی و غیره را عرضه می کند. شما می توانید برحسب نیاز از قالب فلزی بتن و تجهیزات نو و یا دست دوم استفاده کنید. تمام مراحل اجرا و قالب بندی ساختمان را به طور کاملا تخصصی و به روز می توانید با تجهیزات ما انجام دهید. مزایای استفاده از تجهیزات این شرکت به شرح زیر است: 

سرعت عمل بالا در اجرای کارهای ساختمانی کیفیت بسیار بالای تجهیزات داربست و قالب فلزی بتن مشاوره های رایگان در مورد انواع قالب ها و پروژه ها قیمت های بسیار مناسب در مقایسه با کیفیت بالای محصولات سابقه کارهای تخصصی در زمینه ی ساخت و ساز اسکلت های بتنی همکاری در پروژه های بزرگ و معتبر امکان تهیه تمام تجهیزات قالب بندی بتن مانند قالب فلزی بتن به صورت نو و دست دوم تحویل تمامی تجهیزات و خدمات در سریع ترین زمان ممکن 

 

نکات مهم در خرید تجهیزات قالب بندی بتن

در کارهای ساختمانی برای قالب بندی بتن به لوازم و وسایل قالب بندی خاصی نیاز دارید. تمامی قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند. هرگونه اهمال و سستی در یک قسمت از اعضا به تمام سازه آسیب وارد خواهد کرد. برای همین باید در خرید قالب فلزی بتن، جک سقفی، داربست بندی و دیگر اعضای اتصال قالب ها، باید نهایت دقت را داشته باشید. چون متاسفانه همواره اقلام بی کیفیت و غیراستاندارد در بازار وجود دارد.

 

گروه صنعتی و بازرگانی مدرن سازان به صورت تخصصی بر روی این تجهیزات کار می کنند. انواع تجهیزات قالب بندی بتن مانند قالب ها، جک ساختمانی ، داربست های مثلثی، پین و گوه، میان بولت چدنی، میان بولت آب بندی فنری، رزوه برای جک سقفی، مهره خروسکی، واشر دو لوله برای قالب بندی، واشر کاس، بولت تمام دنده، بلت عصایی، و دیگر لوازم قالب بندی بتن از در این شرکت، تولید می شود. در اینجا بر روی تمامی محصولات، آزمون های کارایی و آزمون های استاندارد انجام می شود. چرا که هدف نهایی ما این است که شما کارهای ساختمانی خود را با قالب فلزی بتن بسیار باکیفیت انجام دهید. برای همین ضامن ما کیفیت بالای تجهیزاتی است که عرضه می کنیم. 

 

تجهیزات نو و دسته دوم

همانطور که گفته شد شما می توانید آنچه که نیاز دارید را به صورت نو و دست دوم از شرکت ما خریداری کنید. تجهیزات نو شرکت ما به شرح زیر است:

قالب جدول قالب بتن خاص قالب ستون گرد قالب بتن نیوجرسی قالب فلزی بتن داربست چکشی داربست مثلثی اسکافلند جک سقفی

 

تجهیزات دست دوم نیز شامل موارد زیر است:

قالب فلزی بتن دست دوم جک سقفی دست دوم داربست مثلثی دست دوم ورق کامپوزیت دست دوم قیچی خم و برش میلگرد دست دوم

 

تجهیزات دست دوم در تمام نقاط کشور در اینجا خریداری می شود و در کنار این به تمام نقاط کشور نیز ارسال می شود. برای پروژه های خاص، قالب های خاصی مورد نیاز است که گروه مدرن سازان قرن به صورت اصولی و فنی آنها را طراحی می کنند و می سازند. برای همین شما می توانید برای هر پروژه ی ساختمانی و برآوردن میزان نیاز به قالب فلزی بتن و هزینه های آن با مشاوران ما تماس بگیرید. 

 

چرا از قالب فلزی بتن استفاده کنیم؟

همانطور که می دانید که انواع قالب ها از جمله قالب بندی آجری، قالب بندی چوبی، قالب بندی فلزی، قالب بندی پل وود، قالب بندی پلیمری برای برای قالب بندی بتن به کار می روند اما در میان این ها توصیه ی ما این است که از قالب فلزی بتن استفاده کنید. 

 

قالب های آجری خطای زیادی در کار دارند، قالب های چوبی در طول زمان کارایی خود را از دست می دهد و محدودیت اندازه و قطع بندی دارد. از طرفی قالب های پلیمری نوع جدیدی از قالب ها هستند که کمتر متداول هستند. اما هنوز رقیبی برای قالب فلزی بتن پیدا نشده است. برای همین در حال حاضر بهترین انتخاب برای کارهای ساختمانی شما، قالب فلزی بتن است. چرا که می توانید آن را به راحتی در ترکیب با دیگر انواع قالب ها نیز به کار ببرید. 

 

قالب فلزی بتن را می توان تا 24 بار نیز استفاده کرد اما بعد از این تعداد استفاده، عموما قالب ها کارایی خود را از دست می دهند. سرعت اجرای بالا، سادگی و استحکام اتصالات، مقاومت بسیار بالا، دوما زیاد و امکان استفاده  مجدد از مهم ترین ویژگی های قالب فلزی بتن است که سبب شده است هنوز رقیبی برای آن پیدا نشود. 

 

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از مشاوره های رایگان ما بهره ببرید. همین الان تلفن را بردارید و با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید. هدف ما تنها بالا رفتن امنیت سازه ای ساختمان های شماست. 

برای اطلاعات بیشتر وارد سایت مدرن سازان به آدرس https://modernsazan.com/ شوید


 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: قالب مدرن فلز ساختمان کارهای ساختمانی قالب بندی بتن شما می توانید ی قالب بندی ی ساختمانی برای همین ی تجهیزات برای قالب قالب ها دست دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور و تمدید ۹۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر کل استاندارد استان از صدور و تمدید ۹۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در یک سال گذشته برای فرآورده‌های تولیدی استان خبر داد و گفت: این پروانه‌ها در زمینه‌های صنایع غذایی، کشاورزی، شیمیایی و مصالح ساختمانی است.
مهدی پژوهش با اشاره به تحقق ۱۰۹ درصد از برنامه عملیاتی سازمان ملی استاندارد در زمینه صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد گفت: سال گذشته اداره کل استاندارد استان ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی در زمینه‌های صنایع غذایی، صنایع ساختمانی، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی و مهندسی پزشکی صادر کرد.
وی همچنین به تحقق ۱۲۳ درصدی برنامه سازمان در زمینه تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد اشاره داشت و گفت: سال گذشته این اداره کل ۴۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری در زمینه‌های صنایع غذایی، صنایع ساختمانی، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی و مهندسی پزشکی تمدید کرد.
پژوهش خاطر نشان کرد: مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ایران هر گاه اجرای استاندارد در مورد کالا‌هایی اجباری اعلام شود، تولید، تمرکز، توزیع و فروش کالا‌های مشمول اجرای اجباری استاندارد با کیفیت پایین‌تر از استاندارد یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.
مهدی پژهش از هم استانی‌ها خواست که در صورت مشاهدۀ کالا‌های بدون علامت استاندارد در مراکز عرضۀ استان، مشخصات کالا را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به سازمان ملی استاندارد ایران اطلاع دهند تا بازرسان و کارشناسان استاندارد تا بازرسی، نسبت به جمع آوری آنها اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۲ واحد تولیدی در ارس در حال ساخت است
  • سی‌ان‌ان: اتفاق خاصی برای پایگاه هوایی ایران رخ نداده
  • طرز تهیه کباب بوقلمون زیر بشکه فلزی توسط آشپز آذربایجانی (فیلم)
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • تولید ارزان هیدروژن از آب با ضایعات فلزی
  • صدور و تمدید ۹۹ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان
  • تامین ۳۱ درصد منابع درآمدی منطقه ۱۵ اصفهان با صدور پروانه‌های ساختمانی
  • کمای سیاستی بازار مسکن