Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@08:58:35 GMT

فعالیت اتوبوس‌های درون شهری کرج از سرگرفته می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۲۷۲

فعالیت اتوبوس‌های درون شهری کرج از سرگرفته می‌شود

ایسنا/البرز رئیس سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری کرج از احتمال آغاز فعالیت اتوبوس‌های دورن شهری این کلانشهر از ۲۱ فروردین خبر داد.

مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به دستور ستاد مدیریت کرونای استان فعالیت‌های اتوبوس‌های درون شهری کرج از اول فروردین تا کنون متوقف شده است.

وی ادامه داد: با توجه به کنترل نسبی ویروس کرونا و پایان تعطیلات نوروزی، به احتمال زیاد فعالیت اتوبوس‌های درون شهری کرج از ۲۱ این ماه از سرگرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد کاظمی تاکید کرد: متوقف شدن فعالیت ناوگان اتوبوسرانی و کاهش محسوس تعداد مسافران ناوگان تاکسیرانی، ضرر و زیان زیادی به کسانی که در سیستم حمل و نقل عمومی کرج مشغول به کار هستند، وارد کرده است.

وی تصریح کرد: هر چند بعد از شیوع ویورس کرونا دستورالعملی مبنی بر تعطیلی ناوگان تاکسیرانی ابلاغ نشده ولی به واسطه کاهش محسوس تعداد مسافر، تاکسیداران عملا به صورت شیفتی و نوبتی در خطوط مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: کاهش تعداد مسافر باعث شده به عنوان مثال در خطی که ۱۴۰ تاکسی دارد، روزانه کمتر از ۱۰ تاکسی مستقر باشند و به شهروندان خدمات رسانی کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: متاسفانه شیوع کرونا باعث آسیب جدی به مشاغل خرد و روزمزد شده که امیدواریم دولت تصمیماتی برای جبران بخشی از خسارات آنها اتخاذ کند.

رئیس سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: تقریبا از ۲۰ اسفند افت تعداد مسافران تاکسی و اتوبوس آغاز شد و این مساله معیشت برخی از رانندگان را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: امیدواریم با ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی از سوی شهروندان به زودی شاهد کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان باشیم و کم کم به سمت عادی شدن امور زندگی پیش برویم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری کرج تعداد مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی

مهرداد میرزاییان رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: طی یک ماه نخست امسال بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شدند و ۹۵۱ عدد کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسید.

وی با اشاره به تعداد تردد‌های انجام شده طی یک ماه گذشته اظهار کرد: در بخش ملکی ۲۲۶ هزار و ۲۱۹ مسافر و در بخش خصوصی ۶۹۴ هزار و ۴۳۱ مسافر از ناوگان حمل و نقل استفاده کردند.

بیشتر بخوانید

فروش ۳ هزار کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس در شهرکرد

میرزاییان افزود: افزایش این تعداد مسافر به این دلیل است که ممکن است یک نفر در روز چند بار با اتوبوس‌های خطوط مختلف در شهر سفر انجام داده باشد.

وی اضافه کرد: همچنین طی یک ماه گذشته ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسیده است.

میرزاییان ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان در حال حاضر ۳ هزار کارت بلیت الکترونیکی دیگر خریداری شده که به زودی تحویل سازمان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • ◄ تعیین و تکلیف اتوبوس های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار
  • اتوبوس های گازسوز درون شهری تعیین و تکلیف شد
  • اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال انتظار تعیین و تکلیف شد
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • تعداد خدام کاروان حج امسال هم کاهش پیدا کرد
  • کاهش زمان انتظار در ایستگاه‌های خط واحد شهر یزد
  • فعالیت ۱۰۳ اتوبوس درون‌شهری در شهر یزد
  • شناسایی ۲۳ نقطه حادثه خیز درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد