Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:11:58 GMT

ترددهای نوروزی در محورهای سمنان ۶۲ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۲۹۰

ترددهای نوروزی در محورهای سمنان ۶۲ درصد کاهش یافت

احسان منصور کیایی روز شنبه به خبرنگاران اعلام کرد: چهار میلیون و ۱۱ هزار تردد در محورهای مواصلاتی این استان از ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ ثبت شد.
وی علت اصلی کاهش سفرهای نوروزی را مشارکت مردم برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برشمرد و افزود: در این مدت ۱۷ درصد از ترددها در محورهای مواصلاتی استان سمنان مربوط به وسایل نقلیه سنگین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان ادامه داد: آمار خودروهای ورودی به این استان در ایام طرح نوروزی امسال، ۶۳ درصد کاهش داشت.

وی تصریح کرد: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمات به هم استانی‌ها است. 

کل راه‌های حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ۱۲۰۰ کیلومتر راه روستایی و ۸۱۶ کیلومتر آزادراه و بزرگراه است.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در چین و سایر کشورها به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

این بیماری، قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا سمنان تردد جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا سمنان تردد جاده ای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ویروس کرونا سمنان تردد جاده ای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محورهای گلستان جریان دارد

عادل مصدقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از باز بودن تمامی محورهای گلستان خبر داد و اظهار کرد: در پی بارندگی‌هایی که از روز گذشته در استان انجام شد صبح امروز شاهد طغیان رودخانه‌ها در برخی از محورهای استان بودیم که به همین دلیل مسدود شدند.

وی افزود: اکنون با تلاش نیروهای راهداری و اعضای ستاد بحران، تمامی محورهای ترددی در شهرستان‌های استان بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: با توجه به اینکه راهداران مشغول فعالیت هستند می‌طلبد رانندگان از تردد و سفرهای غیر ضروری تا اطلاع ثانوی خود داری کنند و حتماً از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 6088030

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • بهره‌مندی ۹۸ درصد جمعیت روستا‌های بوشهر از راه آسفالته
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • حمل ۴۰ درصد از کالای استان یزد مربوط به مصالح معدنی است
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند