Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، کیانوش جهانپور، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، در نشست خبری با اصحاب رسانه، در مورخ 16 فروردین 99،  که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: هر چه گروه‌های سنی پایین‌تر باشد، میزان علائم شدید‌تر است. اما اگر جوانان وارد شرایط ناپایدار شوند، پیش‌اگهی کم‌تر داریم. مرگ و میر در تمام گروههای سنی است، اما مرگ و میر در گروه‌های  سنی بالا بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ابتلای بیماران به سن ربطی ندارد. 

جهانپور گفت: معتادان متجاهر، کارتن‌خوابها و گروه های دیگر را نمی‌شود به دلیل اینکه در یک جا تجمع می کنند جمع آوری کرد. زیرا این تجمعات ریسک افزایش ابتلا را بیشتر می‌کند و متناقض با بحث فاصله‌گذاری اجتماعی است.

جهانپور گفت: کسانی که می‌خواهند به کار برگردند می‌توانند از بهداشت کار گواهی سلامت دریافت کنند. ما نمی‌توانیم این اقدام را درست یا غلط ابراز کنیم. اما کاری است که بی تاثیر نیست و می‌توانند این گواهی را دریافت کنند.

مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت، در رابطه با کارگران که اخراج می‌شوند، گفت: اینکه هیچ کارگری نباید اخراج شود درست است. واگر کارگری اخراج شد، کارفرما نمی‌تواند از بسته‌های حمایتی استفاده کند. می توانند تخلفات در این زمینه را از طریق وزارت کار پیگیری کنند. کارگران بدون بیمه و کارگران غیرقانونی، با کرونا رسمیت پیدا نمی‌کنند. آنها وضعیت غیرقانونی خود را دارند اما به عنوان بخشی از جامعه، می‌توانند از امکانات استفاده کنند، اما نه به عنوان جامعه کارگران. ما به عنوان حوزه سلامت، بیشتر به این حوزه می‌پردازیم. دغدغه ما و تمام جامعه است که افراد فقیر و اقتصاد کشور چه می‌شود. بنده در رابطه با این مشائل نمی‌توانم اظهار نظر کنم. ما را بیشتر به متولیان سلامت حساب کنید.

ادامه دارد.. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کیانوش جهانپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسین زلفخانی گفت: در اجرای طرح‌های آرامش در شهر و جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران پس از اخذ دستور قضایی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر و پرخطر در غرب استان تهران اقدام کردند.

­

این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح، پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل‌های پاتوق افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

­

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران گفت: در اجرای این طرح، در یک ماه گذشته تعداد ۲ هزار ۶۰۵ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان‌های غرب استان تهران جمع آوری و برای بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

­

سرهنگ زلفخانی با بیان اینکه در اجرای طرح‌های آرامش در شهر، ۳۵ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، افزود: در اجرای این طرح، یک هزار و ۸۳۹ خرده فروش دستگیر شدند و ۴۲۶ کیلو و ۹۳۳ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • جمع‌آوری بیش از ۲۶۰۰ معتاد متجاهر در غرب تهران