Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا نیکبخت امروز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۸ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در لرستان طی بیست و چهار ساعت گذشته اضافه شده است، اظهار داشت: فوتی‌های استان به علت کرونا ویروس به ۷۰ نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه تا کنون دو هزار و ۴۴۸ نمونه از بیماران مشکوک به «کرونا» در استان لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است، گفت: تعداد دو هزار و ۳۰۹ نمونه پاسخ داده شده که از این عدد ۸۱۹ مورد مثبت و هزار و ۴۹۰ نمونه منفی اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

کد خبر 4891955

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی لرستان ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی سیلاب گرگان شهرکرد طرح غربالگری روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۴۶۶ هزار گردشگر از جاذبه‌های تاریخی لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: در تعطیلات نوروز امسال و از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۸ فروردین جاری ۴۶۶ هزار و ۹۰۰ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی استان بازدید کرده‌اند.

عطا حسن‌پور امروز نهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از این تعداد مسافر نوروزی و گردشگر تعداد ۸۵ هزار و ۲۱۳ نفر از اماکن تاریخی و ۹۰۱ نفر از اماکن تفریحی استان بازدید کرده‌اند.

وی اضافه کرد: هم چنین از این تعداد ۳۹ هزار و ۸۲۴ نفر از جاذبه‌های دست‌ساز استان و ۳۸ هزار و ۸۵۰ نفر از اماکن مذهبی استان بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان خاطرنشان کرد: استقبال گردشگران و مسافران نوروزی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان خوب بوده و با وجود بارش‌های اخیر و بدی آب و هوا، ۲۲۷ هزار و ۹۱۵ نفر از جاذبه‌های طبیعی استان و ۳۸ هزار و ۸۵۰ نفر از موزه‌های لرستان بازدید کرده‌اند.

حسن‌پور بیشترین آمار بازدید از جاذبه‌های استان را قلعه فلک الافلاک در مرکز شهر خرم‌آباد شمرد و گفت: آبشار و روستای گردشگری بیشه و خانه‌های تاریخی و اماکن تاریخی استان در رتبه‌های بعدی بازدید گردشگران قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید ۴۶۶ هزار گردشگر از جاذبه‌های تاریخی لرستان
  • تردد بیش از ۵ میلیون خودرو در جاده‌های لرستان
  • اقامت بیش از ۱۱۳ هزار مسافر نوروزی در لرستان
  • اقامت ۱۱۳ هزار مسافر نوروزی در لرستان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • ۳۸۲ هزار نفر از جاذبه های گردشگری لرستان بازدید کردند
  • اسکان و اقامت بیش از ۹۳ هزار مسافر نوروزی در لرستان
  • اقامت ۹۳ هزار مسافر نوروزی در لرستان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • تأمین ۱۰۱ هزار تن گندم برای خراسان جنوبی