Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@09:59:14 GMT

کشف ۳۶ حلقه لاستیک قاچاق در سیرجان

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۶۵۲

کشف ۳۶ حلقه لاستیک قاچاق در سیرجان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ محمدرضا ایران نژاد فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالای خارجی، ماموران کلانتری ۱۵ زید آباد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلی مشکوک شده و آن را جهت بررسی به داخل یگان منتقل کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این تریلی ۳۶ حلقه انواع لاستیک خارجی خودرو فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی و قاچاق را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان تصریح کرد:کارشناسان ارزش این محموله لاستیک را ۵ میلیارد و یکصد میلیون ریال برآورد کرده اند.

ایران نژاد اظهارکرد:با کشف این محموله یک متهم نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

او بیان داشت: مبارزه با ورود هرگونه کالای قاچاق را اولویت نخست پلیس دانست و از شهروندان خواست تا به جهت کمک به اقتصاد جامعه در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصه مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد

سرهنگ حسینعلی کریمی امین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز،مأموران این پلیس، حین کنترل خودرو های عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان هامون به ۲ دستگاه تریلی کشنده مشکوک و جهت بررسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف ۵۰ هزار لیتر فراورده های نفتی ( نفت کوره ) قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر و توقیف ۲ دستگاه کامیون تریلی کشنده در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

لاستیک های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال در شهرستان نیمروز خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ماموران ایست و بازرسی سفیدآبه ، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی های لازم قضائی در بازرسی از این خودرو ۲۰۲ حلقه لاستیک خارجی کامیون که قاچاق و فاقد مجوز بوده کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری یک نفر متخلف در این رابطه بیان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را به ارزش تقریبی ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه می‌زند و شهروندان هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازار لاستیک ترمز برید
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد در نیمروز
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • کشف لودر ۵۰ میلیاردی قاچاق در الیگودرز
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار
  • کشف محموله پوشاک قاچاق در اندیمشک
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد