Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشی از جهادگران اصفهانی با عنوان «طوفان همدلی» روزانه بیش از ۳۰ هزار ماسک و لباس در اختیار بیمارستان‌های سراسر استان و کشور قرار می‌دهند. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، این روزها مردم سراسر جهان درگیر ویروس منحوسی به نام کرونا شده‌اند، ویروسی که کشورمان را نیز تحت تاثیر خود قرار داده و در این زمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی میان مردم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور قطع تنها راه برون رفت از این وضعیت خطرناک همدلی میان مردم کشور و سراسر دنیاست، تا با هوشیاری، رعایت نکات لازم بهداشتی و کمک به یکدیگر از شرایط رهایی پیدا کرد.

در حالی که به توصیه وزارت بهداشت اکثریت مردم در خانه‌هایشان و در قرنطینه حضور دارند، افرادی هستند که خود را در کنار کادر پزشکی و درمان وقف مردم کرده‌اند، البته شاید کارشان به سختی کادر پزشکی نباشد اما دوش به دوش آن‌ها و در راستای خدمت به کادر زحمتکش پزشکی، بیماران و مردم شبانه‌روز خود را بدون هیچ چشم داشتی وقف کرده‌اند.

اصفهان| حسینیه‌ای که این روزها به کارگاه تولید ماسک تبدیل شده است + فیلمخیران اصفهانی 600 بسته مواد بهداشتی میان نیازمندان توزیع کردنداصفهان| نیروی انسانی متعهد از مهم‌ترین عوامل جهش تولید است

جهادگرانی که این روزها به نوعی جهادگر بخش سلامت هستند و با تلاش بی وقفه خود طوفانی از همدلی را به راه انداخته‌اند تا در کنار دیگر شرکت‌های حوزه پزشکی بتوانند در تامین ماسک، لباس‌های پزشکی و دیگر تجهیزات لازم در کنار مردم و کادر درمان کشور باشند.

هیئت‌های مذهبی، بسیج محلات، گروه‌های جهادی و دیگر اقشار مردم این روزها در عناوین مختلف دست به دست هم داده‌اند تا مرحمی باشند بر زخم بزرگی که این روزها نه تنها کشورمان بلکه سراسر دنیا را درگیر خود کرده‌اند، یکی از این گروه‌ها با عنوان طوفان همدلی روازنه بیش از 30 هزار ماسک و لباس را در اختیار بیمارستان‌ها قرار می‌دهد.

انتهای پیام/168/ش

R41346/P1018188/S6,51/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی

محمدی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در خراسان جنوبی پارسال افزایش چشمگیری نسبت به سالیان قبل‌تر داشته است.

او افزود: بر اساس گزارش اعلام شده از سوی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال ۱۴۰۲ با شاخص (PMP) ۱۶.۸۷ در مقوله اهدای عضو، بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است.

محمدی اظهار کرد: سال ۱۴۰۱، شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی ۱۱.۳۰ اعلام شده بود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: سال ۱۴۰۲ با هماهنگی‌های انجام شده و اخذ رضایت از خانواده‌های بیماران مرگ مغزی خراسان جنوبی، مقدمات اهدای اعضای ۱۴ بیمار مرگ مغزی فراهم شد.

او گفت: از آغاز سال ۱۴۰۳ نیز دو مورد اهدای عضو از بیماران خراسان جنوبی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • راهپیمایی نمازگزاران اصفهانی در حمایت از مردم غزه
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • برگزاری نشست همدلی نیرو‌های مسلح در مشهد
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است