Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@19:27:00 GMT

میلان مقصد بعدی ستاره ناراضی بارسا

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۸۰۳

میلان مقصد بعدی ستاره ناراضی بارسا

ایوان راکیتیچ ستاره کروات بارسا که فصل پرحاشیه ای را پشت سر گذاشته به احتمال فراوان راهی تیمی دیگر خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ در چند سال گذشته همواره کانون شایعات مختلف بوده است. دو سال پیش گفته می شد او قطعا راهی پی اس جی خواهد شد ولی در بارسا ماند و خود را بار دیگر ثابت کرد. تابستان گذشته او تا یک قدمی پیوستن به یوونتوس هم پیش رفت ولی بار دیگر ترجیح داد بماند ولی این بار اوضاع متفاوت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تا هفته ها در بارسا و زیر نظر والورده نیمکت نشین بود ولی به تدریج اوضاع برای او بهتر شد هرچند در نهایت هنوز نتوانسته جایگاه گذشته خود را پس بگیرد.

 

 

 

 

امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که در دو فصل اخیر میلان نیز از مشتریان پر و پا قرص راکیتیچ بوده و ستاره کروات اطمینان دارد که در نقل و انتقالات پیش رو این باشگاه بار دیگر برای جذب وی اقدام خواهد کرد. میلان تابستان گذشته قصد جذب لوکا مودریچ را هم داشت که در این امر توفیقی پیدا نکرد.

در میلان بر این اعتقادند که برای بازگشت به روزهای خوب، باید روی جذب بازیکنان باتجربه و بزرگی چون راکیتیچ سرمایه گذاری کرد. میلان احتمالا مقصد بعدی ستاره کروات خواهد بود.

 

بارسلونا آث میلان ایوان راکیتیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا آث میلان ایوان راکیتیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال بلغارستان و بارسلونا از والیبالیست زن بلغارستانی تقدیر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوا جاونا،‌ والیبالیست کهنه‌کار بلغارستانی، بازنشستگی خود را از دنیای بازیگری اعلام کرد. عملکرد این بازیکن 38 ساله که در لیگ فرانسه بازی می‌کرد با تقدیر و تعریف عده زیادی از جمله بهترین فوتبالیست تاریخ بلغارستان مواجه شد.

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

هریستو استویچکوف در مورد بازنشستگی این بازیکن و استفاده از شماره 8 توسط او گفت: 8 همیشه بهترین است. تو باعث جذابیت والیبال بلغارستان شدی و من برای تو آینده خوبی را آرزو می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشتی هوایی اینتر بر فراز شهر میلان پس از کسب ستاره دوم / فیلم
  • چشمک ستاره دوم به آبی‌ها
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • قطعی: ستاره بارسا فصل را از دست داد
  • سن‌پترزبورگ روسیه مقصد بعدی دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • اوجی همراه با رئیس‌جمهوری عازم پاکستان شد/ سریلانکا، مقصد بعدی
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!