Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@17:42:43 GMT

ردپای قهوه‌چی در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های تاریخ یورو

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۸۴۴

ردپای قهوه‌چی در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های تاریخ یورو

یکی از جذاب‌ترین بازی‌های تاریخ جام ملت‌های اروپا در سال ۲۰۰۸ و در مرحله گروهی بین ۲ تیم ترکیه و جمهوری چک برگزار شد که پنج گل در بر داشت و اتفاقات جالبی در آن رخ داد.

سومین و آخرین بازی هر ۲ تیم در مرحله گروهی بود. صعود پرتغال قطعی شده بود و یکی از بین چک و ترکیه می‌توانست به مرحله بعدی قدم بگذارد. ابتدا این تیم پرستاره چک بود که موفق شد توسط یان کولر ۲۰۲ سانتی در دقیقه ۳۴ به گل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه سفیدپوشان موفق شدند گل دوم را نیز توسط یاروسلاو پلازیل در دقیقه ۶۲ به ثمر برسانند تا تقریبا کار ترکیه برای صعود تمام شود.

اما این پایان کار نبود. شاگردان فاتح تریم به طرز عجیبی به بازی برگشتند. آردا توران در دقیقه ۷۵ فاصله را کم کرد. در ادامه قهرمان مسابقه ماموریت خود را آغاز کرد. نیهات قهوه‌چی، مهاجم ۲۹ ساله ویارئال توانست ۲ بار در دقایق ۸۷ و ۸۹ دروازه پیتر چک را باز کند و تیمش را به یک برد تاریخی برساند.

ترکیه با این پیروزی راهی دور یک چهارم نهایی شد و در آن مرحله نیز به طرز عجیبی از سد کرواسی گذشت تا به نیمه‌نهایی برسد. در آن مرحله قرمزپوشان با نتیجه سه بر ۲ مغلوب آلمان شدند  و از رسیدن به فینال بازماندند.

برچسب‌ها جمهوری چک‌ آردا توران ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جمهوری چک آردا توران ترکیه جمهوری چک آردا توران ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واتس‌اپ جذاب‌تر از همیشه

ایتنا - پیام‌رسان واتس‌اپ با راه‌اندازی قابلیت تولید و تبدیل بلادرنگ متن به تصویر که با استفاده از هوش مصنوعی Meta AI صورت می‌گیرد، علاوه بر افزودن جذابیتی دوچندان به این پلتفرم در رقابت با تلگرام نیز دست پیش را دارد.
متا از راه‌اندازی قابلیت تبدیل بلادرنگ متن به تصویر در پیام‌رسان واتس‌اپ خبر داد. این ویژگی که در حال حاضر به صورت آزمایشی تنها برای کاربران داخل آمریکا راه‌اندازی شده، به زودی قرار است بصورت گسترده‌تر در دسترس تمام کاربران قرار بگیرد.

متا در بیانیه‌ای مطبوعاتی عنوان کرد این ویژگی به کاربر کمک می‌کند به محض تایپ کلمات در ابزار Meta AI، تصویر مورد نظر خود را دریافت کند‌. با اضافه‌شدن جزئیات بیشتر به متن، هوش مصنوعی واتس‌اپ در لحظه تصویر مدنظر شما را تغییر می‌دهد.

در مثالی که متا در این بیانیه ارائه کرده، با تایپ عبارت «یک بازی فوتبال را در مریخ تصور کن» مشاهده می‌کنید که در حین تایپ‌شدن متن، بازی فوتبال معمولی به سرعت تغییر حالت می‌دهد و در نهایت زمین بازی در سیاره مریخ به‌نمایش درمی‌آید.

متا خاطرنشان کرد کاربرانی که وارد طرح بتای جدید شده‌اند، برای دست‌یابی به قابلیت مورد بحث باید پس از ورود به سرویس Meta AI در واتس‌اپ، جمله مدنظر خود را به‌صورت انگلیسی با عبارت Imagine بنویسند.

 

به گفته متا کاربر می‌تواند با نسخه جدید Meta AI هر تصویری را که می‌خواهد، متحرک کند. ضمن اینکه استفاده از مدل زبانی بزرگ Llama 3 (زیربنای سرویس Meta AI) تصاویر واضح‌تر با کیفیت‌ بالاتری را تولید می‌کند و در نمایش متن‌های موجود در تصاویر، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

متا دسترسی به قابلیت تولید بلادرنگ تصویر را تاکنون برای کاربران واتس‌اپ در آمریکا و کاربران نسخه وب Meta AI فراهم کرده است. این ویژگی بخشی از مجموعه‌قابلیت‌های جدید متا با تمرکز بر هوش مصنوعی است که امروز برای پلتفرم‌های اینستاگرام، فیسبوک و مسنجر نیز منتشر شده است.

این ویژگی جدید و منحصربفرد که از سوی واتس‌اپ ارائه شده، قطعا برای مدیران این پیام‌رسان برگ برنده‌ای خواهد بود تا تلگرام را شکست داده و از این پلتفرم محبوب پیشی بگیرند.

دیگر خبرها

  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • صعود مقتدرانه تیم ملی ایران به مرحله بعدی
  • رئال مادرید فاتح ال‌کلاسیکوی جذاب و پرگل/ بارسلونا از قهرمانی ناامید شد
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • بسکتبال NBA | مصاف های تکراری اما همیشه جذاب
  • مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم
  • بازی‌گوشی توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم)
  • (ویدئو) بازی‌ توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر
  • واتس‌اپ جذاب‌تر از همیشه