Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@12:02:00 GMT

الجزیره: آمریکا پایگاه الحبانیه را رسما تحویل عراق داد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۸۵۹

الجزیره: آمریکا پایگاه الحبانیه را رسما تحویل عراق داد

رسانه‌های عربی از تحویل رسمی یک پایگاه نظامی از سوی آمریکا به نیروهای عراقی خبر داد. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد : ائتلاف بین المللی(آمریکا)  پایگاه  هوایی «الحبانیه» در استان الأنبار را رسما تحویل نیروهای عراقی داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه الحبانیه واقع در استان الانبار و در 80 کیلومتری غرب بغداد قرار داشته و دارای یک فرودگاه و یک پایگاه و چند زیرساخت و مراکز نظامی است.‎

 

R36355/P36355/S8,90,1128/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ایران نشان داد اسراییل و آمریکا فاقد قدرت بازدارندگی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، روزنامه عبری زبان اسراییل هیوم به شکست رژیم صهیونیستی در جریان عملیات تنبیهی ایران علیه این رژیم اذعان کرد.

این روزنامه در گزارشی نوشت: عملیات ایران آشکارا نشان داد که اسراییل و آمریکا فاقد قدرت بازدارندگی راهبردی هستند.

در ادامه این گزارش تاکید شده است: ایران دیگر ترسی ندارد و این یک خبر بد برای آمریکایی ها و هم پیمانانش در منطقه است.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز پیشتر اذعان کرده بود که پایگاه هوایی «نواتیم» هدف حمله‌های موشک‌های ایران قرار گرفته است. این روزنامه ادامه داد: پایگاه نواتیم مهمترین پایگاه هوایی در اسراییل به شمار می‌رود.

شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی آمریکا در گزارشی نوشته بود که در پی عملیات ترکیبی پهپادی-موشکی تهران علیه تل‌آویو، دست کم ۹ موشک به دو پایگاه هوایی اسراییل اصابت کرده و خسارت قابل توجهی به تل‌آویو تحمیل کرده است.

ای‌بی‌سی به نقل از یک مقام ارشد آمریکایی نوشته است که پنج موشک بالستیک ایران، به پایگاه هوایی «نواتیم» اصابت کرد که در پی آن، یک فروند هواپیمای ترابری نظامی سی -۱۳۰، یک باند فرود و چندین انبار خسارت دیده است. همچنین چهار موشک دیگر نیز به پایگاه هوایی «نقب» اصابت کرده و خساراتی به این پایگاه نیز وارد شده است.

کد خبر 6079622

دیگر خبرها

  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • سیاستمدار پاکستانی: اسلام‌آباد ۲ پایگاه به آمریکا داده است
  • گفت و شنود/ خودتو جمع کن!
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • عملیات ایران نشان داد اسراییل و آمریکا فاقد قدرت بازدارندگی هستند
  • اعتراف مقامات آمریکا به اصابت موشک به ۲ پایگاه در پی عملیات سپاه
  • اعتراف مقامات آمریکا به اصابت موشک به دو پایگاه در پی عملیات سپاه
  • اراده کامل ایران برای پاسخ نظامی به اسرائیل به شکلی قوی‌تر