Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-20@01:59:02 GMT

بررسی علت شلوغی امروز تهران | بخش خصوصی مقصر است؟

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۸۶۳

بررسی علت شلوغی امروز تهران | بخش خصوصی مقصر است؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، شکرالله حسن بیگی معاون اجتماعی و سیاسی استاندار تهران درباره شلوغی معابر سطح شهر تهران گفت: متاسفانه امروز سطح شهر تهران از روزهای عادی هم شلوغ‌تر به نظر می‌رسید و ترافیک در برخی معابر سنگین بود. 

وی ادامه داد: اطلاعات لازم را جمع‌آوری و برای آقای استاندار ارسال کردیم تا در جلسه ستاد مقابله با کرونا این موضوع بررسی و علت آن و همچنین راهکار لازم در این خصوص ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا و دولت، کارمندان ادارات دولتی همچنان دورکار بوده و یک سوم فقط در محل کار حضور دارند. در حال حاضر در استانداری نیز به غیر از مدیران که همگی در محل کار خود حاضر هستند، دیگر کارمندان به صورت یک سوم در اداره حضور دارند. 

حسن بیگی در پاسخ به این سوال که به نظر شما چه عاملی باعث شلوغی شهر تهران شده است، گفت: احتمال می‌دهم، شلوغی امروز شهر تهران به واسطه فعالیت بخش خصوصی باشد و ظاهرا بخش خصوصی از دستور و مصوبه دولت به زعم من تبعیت نکرده است و ان شاءالله این موضوع را در ستاد مقابله با کرونا که امروز عصر یا فردا تشکیل می‌شود، بررسی خواهیم کرد و تصمیم جدی در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیمات سختگیرانه‌تری برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با توجه به شرایط امروز شهر تهران اتخاذ می‌شود، ادامه داد: همانطور که گفتم، برداشت من این است که برخی مشاغل و شرکت‌های خصوصی از این دستور تبعیت نکرده‌اند، اما باید در ابتدا عوامل این ازدحام در شهر بررسی شود و سپس بعد از مشخص شدن این ازدحام تصمیم درستی در خصوص آن اتخاذ شود. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در پاسخ به این سوال که آیا در صورت مشاهده تخلف از سوی مشاغل خصوصی درباره حضور پرسنل در محل کار امکان گزارش آن تخلف وجود دارد، خاطرنشان کرد: افراد در صورت مشاهده چنین تخلفاتی می‌توانند موارد تخلف را به ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در شهر تهران که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مستقر است، اطلاع دهند. اگر قرار باشد، در شهر دوباره شاهد ازدحام جمعیت باشیم، به عقب باز می‌گردیم و ممکن است دوباره شاهد شیوع مجدد بیماری باشیم. 

حسن‌بیگی تصریح کرد: مردم در تعطیلات نوروز و به ویژه روز سیزدهم فروردین ماه همکاری خوبی با ما داشتند و در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها حضور نداشتند، در حال حاضر هم باید این مصوبات اجرایی شود تا با پیک مجدد بیماری مواجه نشویم. 

کد خبر 497637 برچسب‌ها كرونا در ايران استاندار تهران تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استاندار تهران تهران استاندار تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار به امنیت کامل در سطح آذربایجان‌شرقی تاکید کرد و گفت: هیچ اقدام مشکوکی در سطح استان و کشور صورت نگرفته است.

بنابر آنچه ایسنا گزارش کرده است، تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، گفت: شهر تبریز همانند سایر روزها در شرایط کاملا عادی و آرامش به سر می‌برد.

وی در خصوص صدای شنیده شده در سطح کلانشهر تبریز، افزود: این صدا مربوط به رصد پدافند هوایی مربوط به اشیاع ناشناس بوده و امری عادی است و هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده است.

دیگر خبرها

  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • پروژه‌های نیمه‌تمام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شود
  • پروژه‌های نیمه‌تمام ایلام برای تکمیل به بخش خصوصی واگذار شوند
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام با فروش اموال و املاک مازاد
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • فارین پالیسی: واشنگتن مقصر تشدید اوضاع در خاورمیانه است نه تهران 
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل بخش خصوصی و کارگران می‌شود؟
  • آغاز ثبت‌نام ناشران دیجیتال برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از امروز
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات