Web Analytics Made Easy - Statcounter

در معاملات روز گذشته و با توجه به روند از دست رفتن صدها هزار فرصت شغلی در این کشور شاهد منفی شدن شاخص‌های اصلی بورس آمریکا در معاملات روز گذشته بودیم.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، آمارهای وزارت کار آمریکا حاکی از آن است که طی ماه گذشته و حتی پیش از بالا گرفتن روند شیوع ویروس کرونا 701 هزار فرصت شغلی در سراسر آمریکا از دست رفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله باعث شده است که کارشناسان اعلام کنند که بدون شک اقتصاد آمریکا وارد رکود شده است.

شیوع ویروس کرونا باعث شده است که میلیاردها نفر در سراسر جهان خانه نشین شده و بخش‌های مختلف اقتصادی را به سمت فروپاشی سوق داده است.

این اقدامات باعث شده است تا بسیاری از شرکت‌ها به اخراج کارکنان و اجرای برخی سیاست‌ها برای تامین نقدینگی روی بیاورند.

از اواسط ماه فوریه تا کنون شاخص S&P500 27 درصد از ارزش خود را از دست داده و 7 هزار میلیارد دلار از ارزش بازار آن از دست رفته است.

کارشناسان اقتصادی و برخی موسسات بزرگ مالی در آمریکا هم پیش‌بینی کردند که تولید ناخالص داخلی در آمریکا به شکل قابل توجهی کاهش خواهد یافت. به گونه‌ای که مؤسسه بانکی مورگان استنلی پیش‌بینی کرده است تولید ناخالص داخلی آمریکا در سه ماهه دوم امسال 38 درصد کاهش یابد.

در معاملات روز گذشته شاخص داوجونز 1.71درصد، و شاخص S&P500، بورس وال استریت 1.72 درصد از ارزش خود را از دست داد و شاخص نزدک نیز 1.8 درصد منفی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) با ۶ هزار و ۲۳۲ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۱۴ واحدی قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن امروز با ۳۷۹ واحد افزایش به ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص قیمت با ۲۱۲ واحد افزایش به ۴۰۵ هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۱۷۶ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۲ واحد رشد، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / روند ادامه‌دار کاهش قیمت سکه
  • ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد
  • کاهش قیمت دلار متوقف شد؟
  • چشم انداز تاریک تقاضا مانع افزایش قیمت نفت شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۲۹ فروردين
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان