Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری ظهر شنبه در جلسه ویژه جشن نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) این اداره کل با تبریک فرا رسیدن جشن ویژه نیمه شعبان و ولادت امام عصر (عج)، اظهار داشت: نگاه به موضوع مهدویت و اشاعه فرهنگ مهدوی مهم‌ترین دغدغه امامین انقلاب است و هم حضرت امام خمینی (ره) و هم رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) نسبت به این موضوع اهمیت ویژه ای قائل هستند و به آن تاکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل یک حکومت با ملاک‌ها و معیارهای تمدن نوین اسلامی، افزود: هدف اصلی جمهوری اسلامی از تشکیل آن فراهم کردن مقدمات ظهور امام عصر (عج) است و این مهم نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و مدون است که باید برای تحقق آن تلاش کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جشن‌های خانوادگی ویژه امام عصر (عج) در این برهه از زمان، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی با توجه به شیوع ویروس (کووید ۱۹) در کشور دچار مشکلات فراوانی است و بسیاری از تجمعات دینی و مذهبی کشور برای مقابله با این ویروس منحوس و قطع راه‌های انتقال آن بنا به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل شده است و این نشان از اهمیت سلامت جان مردم عزیز کشورمان دارد اما باید سعی کنیم در این برهه از زمان از ظرفیت‌های عظیم خانواده و دیگر بخش‌های مختلف کشور برای هر چه بهتر برگزار شدن جشن ولادت امام عصر (عج) بهره ببریم و بسیاری از این جشن‌ها را در کنار خانواده برگزار کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود به نقش و وظیفه مؤمنان حقیقی و منتظران واقعی مصلح جهانی در زمان غیبت اشاره و تاکید کرد: برخی‌ها این روزها از شیوع گسترده این ویروس و ایجاد یک نظم جهانی حرف می‌زنند اما قطعاً تنها راه حل برون رفت از این مشکلات توسل به امام حاضر حضرت مهدی موعود (عج) است و نظم جهانی تنها با ظهور امام عصر (عج) اتفاق خواهد افتاد.

حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در بخش پایانی سخنان خود به نقش جوامع اسلامی و حکومت‌های اسلام در شکل گیری حکومت مهدوی و ایجاد تمدن نوین اسلامی اشاره و اظهار داشت: انقلاب بزرگ ایران اسلامی زمینه ساز انقلاب بزرگ جهانی و پرچم دار فرهنگ مهدویت در جهان است و باید تلاش کرد اسلام عزیز قدرتمند شود تا حکومت جهانی حضرت مهدی موعود (عج) محقق شود.

کد خبر 4892018

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی مازندران نیمه شعبان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی سیلاب گرگان شهرکرد طرح غربالگری روز طبیعت بارش باران سال جهش تولید ماسک طبی امام عصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام محمدی در مراسم گرامیداشت ۵ اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس با بیان اینکه انقلاب ما از عنابات حق تعالی و معجره قرن بود و برگرفته از عاشورای سیدالشهدا است، گفت: انقلاب اسلامی با این عظمت، یک چالش برای نظام سلطه فراهم کرده و مایه امید مستمندان و مظلومان و موجب ناامیدی استکبار جهانی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم با اشاره به اینکه واقعه طبس واقعه‌ای است که دارای مستندات و مشاهدات عینی است وبرای همه روشن و قابل درک است، از مقامات کشوری و لشکری کشور خواست: نسبت به این واقعه توجه ویژه‌ای داشته باشند و هر سال این مراسم با شکوهتر از سال‌های قبل و با حضور مقامات کشوری برگزار شود.

طالبی افزود: باید طوری مراسم این واقعه تاریخی برگزار شود که در اذهان جهانی نیز نهادینه شود.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس، گفت: تاکنون این موزه اعتبارات ملی دریافت نکرده و تنها از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی، ۱۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب و به استان تخصیص یافته و همچنین ۴ میلیارد تومان اعتبار متمم نیز از این محل دریافت و هزینه شده است.

طالبی گفت: این موزه به ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که از مسئولان خواستار پیگیری هستیم.

مدیر موزه استکبار ستیزی هم با تاکید بر اینکه واقعه ۵ اردیبهشت یک معجزه الهی است که باید بیش از پیش به آن توجه کرد، افزود: این وظیفه همگانی است که واقعه طبس را بیش از پیش بین اقشار مختلف و در سطح جهانی نهادینه کنیم.

جهان بخش با اشاره به اقدام تنبیهی سپاه و عملیات وعده صادق، گفت: وعده صادق علاوه بر اقتداری که داشت یک اتفاق ویژه هم افتاد و این بود که افکار عمومی جهان اسلام و جهان بشریت بیدار شدند.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن موزه بین المللی استکبار ستیزی در طبس، گفت: هم اکنون این پروژه ۳۰ تا ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه با تاکیدات رهبر معظم انقلاب که فرمودند ساخت این موزه پرهزینه و کم اثر نباشد بلامانع است، عنوان کرد: ساخت این موزه با اعتبارات قطره چکانی مقدور نیست و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد که درصورت تامین اعتبار ظرف مدت دو سال این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • ایران؛ ظهور یک ابر قدرت در عرصه بین الملل
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی