Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@22:27:02 GMT

پیشرفت ۹۰درصدی پروژه دیوارساحلی شهرپلدختر

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۲۹۸۶

پیشرفت ۹۰درصدی پروژه دیوارساحلی شهرپلدختر

مسعود رضایی ازپیشرفت ۹۰درصدی پروژه دیوارساحلی شهرپلدخترخبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستانه ؛ رضایی در گفت وگو با رسانه ها  بابیان اینکه ساخت دیواره ساحلی پلدختربه طول دوهزارمتربه دستوررئیس بنیادمسکن انقلاب اسلامی درتیرماه سال گذشته آغازبه کارکرده ،گفت:دیواره ساحلی پلدختر باپیشرفت فیزیکی۹۰درصدبه مراحل پایانی کارخودنزدیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بااشاره به اجرای هزار و۸۰۰مترازدیواره ساحلی پلدخترعنوان داشت:عملیات اجرایی دیواره ساحلی شهرپلدخترباپنج دستگاه حفارو۴۰دستگاه ماشین آلات سنگین درحال اجرا می باشد.

رضایی تصریح کرد:دیواره ساحلی شهر پلدخترباهزارو۲۸۸شمع بامیانگین ۲۸مترعمق اجراشده که درنوع خودسازه ای قدرتمند بوده که مقاومت این سازه درمقابل امواج سهمگین رودخانه کشکان  درسیل اسفندماه سال ۹۸آزمونی جدی برای استحکام این سازه قدرتمندبود.

اوبابیان اینکه به علت وجودمعارضان محلی واخیراشیوع ویروس کروناورعایت دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت پیشرفت کارباکندی مواجه شده است ، عنوان کرد:بابرنامه ریزی انجام شده دیواره ساحلی طی ماه های آتی تکمیل و به مردم خوب شهر پلدخترتحویل داده خواهدشد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل دیواره ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب سیلاب به دیوارحایل و کناره بندی رودخانه ملنتی جیرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی ربانی، با اشاره به آسیب سیلاب به دیوار حائل و کناره بندی رودخانه ملنتی در حاشیه پل خرمشهر جیرفت گفت: ترمیم و بهسازی حاشیه و دیوار کناره بندی در حوزه کاری امور منابع آب است که بایستی برای ترمیم آن به زودی با توجه به شرایط ریزشی اقدام شود.

وی افزود: با توجه به جدا شدن بخشی از دیواره حائل کناره بندی پل خرمشهر و نشست و شکستن دیواره سنگی، دو مسیر تردد کناره رودخانه توسط عوامل شهرداری مسدود شده است که در صورت باز شدن تردد خطر جان شهروندان را تهدید و خودروهای عبوری را با خطر سقوط رو به رو خواهد کرد.

کد خبر 6081444

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی ارمو دره شهر
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • آسیب سیلاب به دیوارحایل و کناره بندی رودخانه ملنتی جیرفت
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • پیشرفت ۷۹ درصدی مجتمع آبرسانی شیخ موسی شهرستان بابل
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان