Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدرضا ناصری، ظهر امروز در جمع برخی مدیران استان یزد اظهار داشت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و دست نشانده‌های آنها از جمله عربستان صعودی و برخی کشورهای استعمارگر غربی، از ۴۰ سال پیش و حتی قبل از آن درصدد بودند که مانع پیشرفت ایران اسلامی شوند اما مردم ایران در این عرصه پیشتاز هستند و در مسیر کمال و دستیابی به استقلال و رشد و توسعه در مباحث علمی، تخصصی و تکنولوژی قدم برداشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم ایران با اتحاد، یگانگی و همبستگی و حرکت‌های جهادی، صبر، مقاومت و تلاش همواره در مسیر پیشرفت قدم برداشته اند و دانشمندان، نیروهای نظامی و سیاسی، در حال حفظ اقتدار ایران هستند و تمام موانع را کنار زده اند.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه دشمن امروز تحریم و فشارها را به حدی رسانده که خودش نیز به آن اعتراف می‌کند، بیان کرد: دشمن اکنون دیگر ابزاری برای وارد آوردن فشار به مردم ایران ندارد زیرا مردم ایران همواره در مقابل این فشارها صبر و ایستادگی و سختکوشی کردند و با توکل به خدا و اطاعت از رهبری به پیش رفته و روی پای خود ایستاده اند.

ناصری با اشاره به حوادثی که در طول یک سال گذشته در کشور رخ داد، عنوان کرد: حوادث زیادی از جمله سیل‌ها و زلزله‌ها در طول یک سال گذشته رخ داده که با کمک همه مردم و ارگان‌ها و نیروهای نظامی این مشکلات در حال آسان شدن برای مردم است.

وی ادامه داد: حتی در ارتباط با بودجه‌های دارو هم استکبار در حال دشمنی است و از این حرکت جلوگیری می‌کند اما تمام مردم و ارگان‌های ما به میدان آمدند و در حال کار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: کارخانه‌هایی از سوی برخی افراد دست نشانده دشمن به صورت توطئه وار و برای افزایش مشکلات کشور تعطیل شده بود که با تیزبینی و جدیت دستگاه‌های متولی بازگشایی شدند و به چرخه تولید بازگشتند و تمام کارشکنی‌هایی که در حوزه اقتصاد، صنعت و کشاورزی صورت می‌گرفت با تدبیرهای مناسب تمام شد و یا در حال پایان هستند.

ناصری خاطرنشان کرد: تمام این موفقیت‌ها سبب شده که دشمن به ویژه آمریکای جنایتکار عصبانی و از این موضوع خشمگین باشد به ویژه در موضوع کرونا که همه مردم و مسئولان و پزشکان و پرستاران پای کار آمدند و برای شکست این ویروس تلاش کردند، استکبار که حتی برخی از اقلام پزشکی که برای درمان بیماران نیاز هست را به ایران ندادند و خصلت و خوی حیوانی خود را به خوبی در این عرصه هم نشان دادند بسیار عصبانی شده است.

وی با تقدیر از سختکوشی کادر پزشکی، مردم و همه مسئولان گفت: در این ایام که دشمن سعی بر کارشکنی در راه درمان بیماران مبتلا به کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری دارد، پزشکان و پرستاران و تمام کادر درمانی با جدیت در تلاش هستند و مردم هم حتی خانه‌های خود را در اختیار افراد قرار داده اند تا به تولید ماسک و دستکش بپردازند؛ این موضوعات را دشمن نمی‌تواند تحمل کند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه یکی از نهادهایی که در این سال‌ها خدمات بسیاری به کشور کرده و جلوی بسیاری از توطئه‌های دشمنان را گرفته ستاد اجرایی فرمان امام بوده افزود: در این عرصه خیلی از کارخانه‌ها را دشمنان با کارشکنی یا تحریک صاحبان آن تعطیل کردند اما با تلاش ستاد اجرایی فرمان امام این کارخانه‌ها به چرخه تولید بازگشتند و اشتغال‌ها دوباره جان گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: حتی تولید برخی کارخانه‌ها را به بهانه‌هایی متوقف کرده بودند و در راه تولید موانعی ایجاد کرده بودند ولی ستاد اجرایی فرمان امام همین کارخانه‌ها را دوباره فعال کرد.

ناصری افزود: به ویژه در مورد مسئله کرونا که آمریکا و انگلیس و فرانسه و دیگر کشورهای جهان در تأمین نیازهای اساسی خود با مشکل و چالش مواجه شده اند و به دیگر کشورها دست دراز کرده اند، ارتش و سپاه و تمام نهادها از جمله ستاد فرمان امام به میدان آمده اند و چند هزار تخت و امکانات درمانی و بهداشتی را تأمین کردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا زلزله کشاورزی ملت ایران نماینده ولی فقیه آمریکا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فرمان امام کارخانه ها مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید

استاندار همدان گفت: امام خمینی (ره) با دم مسیحایی خود روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید و فتنه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب را خاموش کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در برنامه رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش، اظهار کرد: تصمیم بزرگ امام برآمده از بصیرت بالای ایشان برای خنثی کردن نقشه‌های توطئه آمیز دشمنان است، ایشان جلوی یک توطئه بزرگ را با انتخاب این روز به عنوان روز ارتش گرفتند.

وی افزود: امام روح الله (ره) با دم مسیحایی خود و نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران، روح تازه‌ای به کالبد ارتش دادند و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: فرزندان مکتبی ایران در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف، دلبستگی خود به ارزش‌ها، مردم و سرزمین را نشان دادند و اوایل انقلاب با منافقانی که قصد برهم زدن یکپارچگی کشور را داشتند جنگیدند.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: همینطور در طول هشت سال جنگ تحمیلی در کنار بسیجیان و سپاهیان با دشمن جنگیدند و آن‌ها را از خاک کشور بیرون راندند و امروزه ما به حضور این عزیزان افتخار می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز در هیچ عرصه‌ای در زمین و دریا و هوا به دشمن اجازه کوچک‌ترین حرکتی را نخواهیم داد، ادامه داد: نیروهای امنیتی، نظم و امنیت را هم در داخل کشور و هم در مرزها حفظ و تأمین کرده‌اند.

استاندار همدان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگاه قصد حمله یا اقدام غیرقانونی علیه دیگران نداشته است، اما با اقتدار تمام در مقابل دشمنان خواهد ایستاد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه به دلیل قدرت و اقتدار ارتش و نیروهای مسلح ایران، امروزه هیچ دشمنی فکر حمله به ایران را به خود نمی‌دهد، ادامه داد: این امر به واسطه خون شهدا و فرزندان راستین این کشور هست و تلاش‌ها و زحمات نیروهای مسلح در مرزها و داخل کشور را فراموش نمی‌کنیم.

کد خبر 745516

دیگر خبرها

  • مشارکت برای مقابله بر دشمن مشترک
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • حمله به فرهنگ از جنگ سخت خطرناک‌تر است
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند
  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر
  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است
  • لزوم حفظ دستاوردهای عملیات موفق سپاه در مقابل عملیات روانی دشمن