Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:48:15 GMT

نفت‌ آبادان و کمترین پرداختی در لیگ برتر نوزدهم

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۳۰۸۹

نفت‌ آبادان و کمترین پرداختی در لیگ برتر نوزدهم

اعضای تیم نفت آبادان از عدم انجام تعهدات باشگاه خود ناراضی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم صنعت نفت آبادان که در لیگ برتر نوزدهم نتایج خوبی نیز به دست آورده از لحاظ پرداختی به بازیکنان و کادرفنی و اجرایی کمترین عملکرد را داشته و اعضای این تیم تنها 30 درصد از قراردادهای خود را دریافت کردند.


با اینکه به دلیل تعطیلی مسابقات فوتبال و لیگ برتر باشگاه‌ها هنوز نمی‌دانند چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد و چقدر باید از قرارداد بازیکنان شان را پرداخت کنند اما با توجه به اینکه بیش از دوسوم مسابقات لیگ برتر برگزار شده پرداخت 30 درصد به اعضای نفت آبادان مبلغ بسیار پایینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این رو اعضای تیم نفت آبادان نسبت به این مساله ناراحتند و اعتقاد دارند باشگاه در روزهای کرونایی باید درصد دیگری از قراردادهایشان را پرداخت می‌کرد تا آنها مشکلات معیشتی نداشته باشند.


گفتنی است؛ صنعت نفت یکی از تیم های نفتی فوتبال ایران است که به دلیل مشکلات قانونی برای تامین منابع مالی با معضلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان نفت آبادان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان خان احمدی امروز در جلسه کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گفت : بانک های گلستان پارسال در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در بین سه استان اول و در تسهیلات مسکن شهری جزء پنج استان نخست بودند و امسال هم در کنار جهش تولید مسکن در گلستان خواهیم بود.

او همچنین افزود : بانک های گلستان پارسال بیشتر از توان مالی خود برای بخش های مختلف گلستان هزینه کردند و امسال هم آماده کمک به تولید در گلستان هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • برگزاری سومین نشست معاون اول رئیس جمهور با فعالان اقتصادی و اعضای اتاق بازرگانی و تعاون
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود