Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@06:53:03 GMT

تگرگ ۴۷ میلیارد ریال به کشاورزان جغتای خسارت زد

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۳۰۹۴

تگرگ ۴۷ میلیارد ریال به کشاورزان جغتای خسارت زد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر جهاد کشاورزی جغتای روز شنبه ۱۶ فروردین گفت: بارش تگرگ به ۵۰۰ هکتار از کشتزارهای چغندر قند، ۲۰۰ هکتار مزارع گندم و ۲۰۰ هکتار از باغات این شهرستان خسارت زد.

خلیل شایستگان افزود: میزان خسارت وارده به مزارع کشاورزی و باغ‌های جغتای از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد گزارش شده اما محاسبه مقدار دقیق خسارت‌ها توسط کارشناسان جهاد کشاورزی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: کشاورزانی که محصولات خود را بیمه کرده‌اند برای پیگیری امور باید به صندوق بیمه محصولات کشاورزی شهرستان مراجعه کنند.

جغتای دارای ۲۳ هزار هکتار زمین کشاورزی و باغی است و ۹ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری و دامداری این شهرستان فعال هستند.

مرکز شهرستان جغتای در ۳۵۰ کیلومتری غرب مشهد، استان خراسان رضوی واقع است.

کد خبر 497707 برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی استان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل قرار گاه استانی نهضت ملی مسکن روستایی در جغتای

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   جلسه قرار گاه استانی نهضت ملی مسکن در جغتای با حضور مدیر طرحهای هادی بازنگری و رئیس توسعه طرحهای پایدار منظومه های روستایی خراسان رضوی و دهیاران وروسای شوراهای اسلامی شهرستان جغتای برگزارشد
  رئیس توسعه طرحهای پایدار منظومه های روستایی خراسان رضوی در این مراسم با قدردانی از فرمانداری  و مجموعه بنیاد مسکن شهرستان جغتای که با همت خود در بحث واگذاری توانستند مقام اول واگذاری زمین را  در استان کسب کنند گفت : همه دهیاران  نسبت به ثبت نام افراد بدون مسکن و جوانان ۲۵سال به بالای مجرد برای دریافت زمین اقدام نمایند تا با اجرایی شدن نهضت ملی مسکن دیگر کسی بدون مسکن نباشد .
 مهر افزا گفت : در برخی از روستا که زمین برای ساخت مسکن وجود ندارد ولی در فاصله یک کیلومتری روستا زمین ملی و یا زمین اشخاص وجود داشته باشدمیتوان نسبت به ساخت مسکن اقدام کرد و با این کار در اینده مشکل توسعه روستا وجود نخواهد داشت و بحث مهاجرت وحاشیه نشینی از بین می رود.


در پایان جلسه مهندس مهر افزا مدیر طرحهای هادی بازنگری و رئیس توسعه طرحهای پایدار منظومه های روستایی خراسان رضوی به سوالات دهیاران واعضای شورای اسلامی روستاهای شهرستان جغتای پاسخ داد

دیگر خبرها

  • تشکیل قرار گاه استانی نهضت ملی مسکن روستایی در جغتای
  • پیش بینی تولید ۱۳.۵ میلیون تن گندم در سال جدید
  • خرید نهال لیبل دار، ۲۹ هزار تومان از نهالستان تحت نظارت وزارت جهاد کشاورزی
  • خرید توافقی ۷۰۰۰ تن سیب‌زمینی در چهارمحال و بختیاری
  • ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان شمالی
  • ورود ۳.۵ میلیون متر مکعب آب به سد‌های خراسان‌شمالی
  • بارندگی ۶ فروردین ۲ هزار میلیارد ریال خسارت در یزد به بار آورد
  • بانک مرکزی امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را ابلاغ کرد
  • باغداران بخوانند/ برای جلوگیری از سرمازدگی درختان چه باید کرد؟
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد