Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@02:21:21 GMT

 تحریم‌ علیه کشورها لغو یا معلق شود

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۳۱۱۰

 تحریم‌ علیه کشورها لغو یا معلق شود

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، یک کارشناس حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار رفع همه تحریم‌های یکجانبه‌ای شد که در مقابله کشورها با ویروس کرونای جدید اخلال ایجاد می‌کنند. 

«آلینا دوهان» که به تازگی از سوی سازمان ملل متحد به عنوان گزارشگر ویژه این سازمان در امور مربوط به «تأثیرات منفی اقدامات قهری یکجانبه بر روی بهره‌مندی از حقوق بشر» انتخاب شده از تمامی دولت‌های تحریم‌گر خواسته همه تحریم‌های یکجانبه خود علیه کشورها را رفع یا دست‌کم تعلیق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به همه‌گیری بیماری «کووید-19» که بر اثر ورود ویروس مسری «کرونای جدید» به بدن ایجاد می‌شود گفت: «از جامعه جهانی می‌خواهیم تا هنگام رفع این تهدید مشترک تدابیری فوری برای رفع یا دست‌کم تعلیق همه تحریم‌ها اتخاذ کنند.»

دوهان اضافه کرد: «شکست این دشمن تنها با توسل به روحیه چندجانبه‌گرایی، همکاری و همبستگی و تلاش‌های مشترک همه دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی میسر خواهد بود.»

وی همچنین خاطرنشان کرد:کشورهای تحریم‌‌شده از آن جهت که نمی‌توانند از دارایی‌های خود برای خرید تجهیزات، دارو و محصولات ضد ویروس استفاده کنند بیشترین لطمات را از بیماری کووید-19 متحمل شده‌اند.

انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای مازندران. گفت: حجم ریزش سنگ‌های نسبتا بزرگ که پس از بارندگی شب گذشته و روز سه شنبه دربخش لاریجان شهرستان آمل باعث سرازیر شدن شن و ماسه کوهی به سمت حاشیه جاده و پرت شدن سنگ‌های بزرگ در حدفاصل کیلومتر ۳۵ تا ۵۵ جاده هراز شد.   کوروش روشن افزود: با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده در حال جمع‌آوری است.

وی با اشاره به اینکه در پی ریزش سنگ باعث خسارت زیاد به خودروی سواری سمند که بدون توجه به اعلام محدودیت بسته بودن جاده اقدام به حرکت در مسیر آمل به تهران بود، بروز این حادثه شد، ادامه داد: خوشبختانه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز با بیان اینکه جاده هراز در حال حاضر به صورت محدود برای تردد باز است، افزود: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، باعث شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده منجر می‌شود.

روشن از رانندگان عبوری از جاده کوهستانی هراز درخواست کرد با سرعت مطمئنه در طول مسیر این جاده حرکت کنند تا در صورت وقوع حوادث پیش‌بینی نشده امکان واکنش وجود داشته باشد.    ترافیک عادی درمسیرتهران رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز تردد خودرو‌ها درجاده هراز را روان و عادی اعلام کرد و از رانندگان و مسافران درخواست کرد، باتوجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفر‌های غیر ضروری در این جاده خوداری کنند.

بیش از ۱۰۵ کیلومتر از مسیرجاده هراز از آمل تا آُستان مقدس امامزاده هاشم (ع) و به سمت تهران درحوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختار‌های جدید/ ۵ پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت جهانی اطلاعات
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختارهای جدید
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟