Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با تعطیلات نوروزی سال ۹۹ بیش از ۴ هزار دقیقه برنامه نوروزی در بارگاه منور رضوی تولید و از شبکه های مختلف رسانه ملی و همچنین در بیمارستان های کرونایی سراسر کشور پخش شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، همزمان با ایام نوروز سال ۹۹، بیش از ۴ هزار دقیقه برنامه از بارگاه منور رضوی بر روی آنتن شبکه های مختلف رفت، برنامه های نوروزی امسال به دلیل اعمال محدودیت های پیشگیرانه از شیوع بیماری کووید ۱۹ و بسته بودن درهای بارگاه منور رضوی برای نخستین بار از حجم گسترده ای برخوردار بود، به طوری که با هماهنگی و تعامل موسسه رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و رسانه ملی بیش از ۳۰۴۲ دقیقه برنامه مختلف از شبکه های سراسری و استانی و بیش از ۱۰۳۰ دقیقه ویژه برنامه «پنجره فولاد» جهت پخش در بیمارستان های کرونایی سراسر کشور تولید و پخش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارتباط زنده با شبکه‌های سیما و شبکه های استانی در سال تحویل به میزان ۳۸۶ دقیقه و پخش ویژه برنامه نوروزی «سلام» از ساعات پایانی آخرین شب سال تا لحظه تحویل سال به مدت ۵۷۰ دقیقه از شبکه افق و «باب الحوائج» به مدت ۲۸۶ دقیقه پخش همزمان از شبکه های مختلف از جمله برنامه های ویژه سال تحویل ۱۳۹۹ بود.

 

نخستین جلسه هیات دولت در دومین روز از نوروز سال ۱۳۹۹ نیز با ارتباط زنده با بارگاه منور رضوی آغاز شد. «نورالهدی» عنوان ویژه برنامه اذانگاهی مغرب بود که در ایام نوروز به مدت ۵۱۳ دقیقه از سیمای خراسان رضوی بر روی آنتن رفت. «تا آسمان» نیز عنوان برنامه اذانگاهی ظهر و دعا بود که در نوروز ۹۹ به مدت ۲۵۳ دقیقه از سیمای خراسان رضوی پخش شد.

 

«سین هشتم» برنامه دیگری بود که از روزهای پایانی سال ۹۸ آغاز شده بود و تا روز مبعث پیامبر اسلام(ص) به مدت۴۵۸ دقیقه میهمان مخاطبان شبکه قرآن سیما بود. از دیگر برنامه های مشارکتی موسسه رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی با شبکه قرآن پخش ویژه برنامه «حریم امن» بود که به مدت ۶۶۰ دقیقه از این شبکه بر روی آنتن رفت.

 

پخش دعای کمیل در دو شب جمعه نوروزی به مدت ۷۵ دقیقه از دیگر برنامه های این ایام به شمار می رفت. «صهبای عشق» ویژه برنامه اعیاد شعبانیه سیمای خراسان رضوی بود که در این ایام به مدت ۴۶۶ دقیقه میهمان منازل مخاطبان بود.

 

پخش ویژه برنامه «مخاطب خاص» از شبکه سه سیما، قرائت دعای فرج، دعای هفتم صحیفه سجادیه و زیارت آل یاسین از دیگر فعالیت های مشارکتی مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با صدا و سیما در نوروز ۱۳۹۹ بود.

 

 

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: نوروز ۹۹ برنامه سازی تولید و پخش برنامه حرم مطهر رضوی کرونا بارگاه منور رضوی دقیقه برنامه ویژه برنامه پخش شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان

احمد شعبانی‌راد به بهانه روز رادیو در ایران، در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: رادیو یکی از رسانه‌های بسیار مهم در تاریخ رسانه بوده است و سابقه بسیار طولانی در این عرصه دارد.

وی با اشاره به اینکه رادیو به رسانه گرم معروف است و در طول سالیان سال در عرصه اطلاع رسانی، سرگرمی و افزایش آگاهی عمومی اثر گذار بوده، افزود: رادیو، همچنان نیز با توجه به آمار و نظرسنجی‌ها از این مزیت‌ها برخوردار است.

رئیس رادیو همدان خاطرنشان کرد: رادیو، امروزه به عنوان یک رسانه‌ای که اقشار مختلف مردم به ویژه فرهیختگان نسبت به آن اقبال دارند مطرح است.

شعبانی راد با تصریح بر اینکه این رسانه در عرصه اطلاع رسانی به موقع به دلیل سهل الوصول بودن مطرح است و در بحث افزایش آگاهی‌ها عمومی از بابت تولید محتوا در عرصه رادیو تولید سریعی دارد، گفت: امروزه، رادیو معمولاً در زمینه‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند.

رئیس رادیو همدان در ادامه با اشاره به اینکه رادیو در همدان از سابقه زیادی برخوردار است، اظهار کرد: شبکه استانی رادیو و رادیو همدان بیش از ۶۰ سال قدمت دارد و این امر باعث شده است، این رسانه در استان همدان جایگاه ویژه ای بین مخاطبان داشته باشد.

برخی مردم با رادیو زندگی می‌کنند

شعبانی راد افزود: تولید کنندگان و اهالی رادیو در استان ما از بهترین نیروهای کار بلد ما هستند، مردم ما با رادیو خاطرات خیلی زیبایی دارند خاطرات کودکی خیلی از ما با رادیو رقم خورده است و رادیو از اول صبح در تمام خانه‌ها روشن بود و اکنون هم خیلی از مردم با رادیو زندگی می‌کنند و مخاطبان فعالی در این عرصه داریم که با رادیو زندگی می‌کنند که جای قدردانی از این افراد وجود دارد.

وی تصریح کرد: رادیو همدان برنامه‌های خیلی جاندار و استخوان داری در طول سالهای تأسیس خود تا کنون داشته است و از این بابت رادیو همدان برنامه‌های فاخر خیلی خوبی دارد و طبق نظر خیلی از مخاطبان رادیو همدان نسبت به خیلی از استان‌ها قابلیت مورد تحسینی را به خود اختصاص داده است.

رئیس رادیو همدان متذکر شد: رادیو همدان از استان‌های مختلفی مخاطب دارد و این نشان از کیفیت برنامه‌های رادیویی ما دارد و این موضوع به توان برنامه سازان، مجریان و تمام پرسنل رادیو برمی‌گردد که یک شبکه منسجم از نیروهای کاربلد را دور هم جمع کرده است.

شعبانی راد اذعان کرد: تعصب داشتن بچه‌های رادیو همدان یکی از ویژگی‌های بارز این افراد است که عاشقانه در حال کار هستند و در دوره جدید تلاش خواهیم کرد برنامه‌ها را به سمت برنامه‌های میدانی ببریم و در دل مردم برنامه اجرا کنیم.

وی گفت: از اهداف دیگر رادیو این است که از حضور خود مخاطبان در تهیه و تولید برنامه‌ها بیشتر استفاده کند، یعنی مشارکت مردم را در تولید برنامه‌ها افزایش دهیم و مردم می‌توانند محتواهای خود را از طریق فضای مجازی برای ما ارسال کنند.

شعبانی راد در پایان خاطرنشان کرد: در حال پیگیری افزایش حضور نخبگان در برنامه‌های رادیویی هستیم و تلاش خواهیم کرد یک قرارگاهی را در رادیو ایجاد کنیم برای اینکه افکار مردم یعنی اتاق فکر جامع در رادیو ایجاد کنیم که نیازهای مردم به سمت ما منتقل شود و ما مطابق نیازها و خواسته‌های رسانه‌ای مردم اقدام و برنامه سازی کنیم و محور اصلی ما مخاطب و مخاطب محوری یکی از ارکان رادیو است.

کد خبر 6088550

دیگر خبرها

  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • رستگاری به افق فلسطین
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان