Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت بررسی تحلیل بسیج اساتید دانشگاه‌ها فراخوانی را برای ارسال آثار به منظور تدوین دائرة المعارف ائتلاف کرونایی ضد ایرانی اعلام کرد. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، معاونت بررسی تحلیل بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی وپژوهشی کشور، فراخوانی را برای ارسال مقالات، متون تصویری و گزارشات راهبردی جهت تدوین دائرة المعارف ائتلاف کرونایی ضد ایرانی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این فراخوان، جنبش استادی ایران به منظور ثبت و ضبط اقدامات ضدایرانی در جهاد مقدس علیه ویروس کرونا در نظر دارد تا مقالات، متون تصویری وگزارش‌های راهبردی اساتید دانشگاه و حوزه، دانشجویان وپژوهشگران را در قالب دائرة المعارف منتشر نماید. 

رفتارشناسی متناقض دولتمردان غربی در مواجهه ایران و دولتهای متبوع باکرونا، مقایسه تطبیقی توانایی ایرانیان وآمریکا و اروپا برای مقابله با کرونا ویروس و... از موضوعات مطرح شده در این فراخوان گزارش شده است.

حضور 700 هزار دانشجو دانشگاه آزاد در کلاس های مجازی98.8 درصد جمعیت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان غربالگری شده‌اند‌

 

 گفتنی است، به متون ارسال شده پس از ارزیابی هیئت داوران ضمن اعطای حق‌التحریر، هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا پایان اردیبهشت ماه به آدرس org.‎07@basijasatid.ir  ارسال  کنند.  برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

انتهای پیام/

R1011173/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بسیج اساتید دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج اساتید دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا بسیج اساتید دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا اساتید دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفریان، استاد دانشگاه: ‌‌دایره مشورت در مسأله حجاب را وسیع تر کنید/ اجازه ندهید یک دایره محدود که نتیجه خالص سازی هاست، در این باره تصمیم بگیرد

به گزارش جماران؛ رسول جعفریان، استاد دانشگاه نوشت: ‌‌دایره مشورت در مسأله حجاب و برخورد باآن را به دلیل اهمیت و پیامدهای آن وسیع تر کنید: از مراجع تقلید، علمای بی طرف بلاد، و نخبگان علاقه مند به سرنوشت ایران، مشورت بگیرید. اجازه ندهید یک دایره محدود که نتیجه خالص سازی هاست، در این باره تصمیم بگیرد. عوارض آن دامن همه را خواهد گرفت.

 

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • جعفریان، استاد دانشگاه: ‌‌دایره مشورت در مسأله حجاب را وسیع تر کنید/ اجازه ندهید یک دایره محدود که نتیجه خالص سازی هاست، در این باره تصمیم بگیرد
  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • اساتید و نخبان نقش موثری در توسعه خوزستان دارند
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • جایزه «مهرگان» فراخوان داد
  • تدوین سند ملی گیاهان دارویی و طب ایرانی