Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی منابع عراقی از کشته شدن دو تن و زخمی شدن ۲۸ تن دیگر در درگیری‌ها میان تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی شهر الناصریه در استان ذی‌قار خبر دادند.

 به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، این منابع امنیتی در عراق به همراه شاهدان عینی امروز (شنبه) اظهار کردند، در پی درگیری‌های امنیتی میان تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی در شهر الناصریه استان ذی‌قار دو تن کشته و ۲۸ تن دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منابع، درگیری‌ها شب گذشته در میدان الحبوبی شهر الناصریه میان دو طرف شکل گرفت و نیروهای امنیتی این شهر از گلوله‌های واقعی برای متفرق کردن تظاهرکنندگان استفاده کردند که به کشته شدن دو تن از آنها و زخمی شدن ۲۸ تن دیگر که نیمی از آنها نیروهای امنیتی بودند، انجامید.

نیروهای امنیتی شهر الناصریه ضمن اعلام منع رفت‌وآمد در این شهر و بستن مرزهای اداری استان، نیروهای بیشتری را مستقر کرده و میدان الحبوبی را برای جلوگیری از تظاهرات دوباره بستند./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نیروهای امنیتی شهر الناصریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی جمعی در شیکاگو

وقوع تیراندازی جمعی در شیکاگو آمریکا به مرگ یک کودک و زخمی شدن ۱۰ تن دیگر منجر شد.

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌ان، به‌دنبال وقوع تیراندازی جمعی در یکی از مناطق پرجمعیت شهر شیکاگو در آمریکا، دست کم یک کودک ۸ ساله کشته شد و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند.

به گفته پلیس محلی، این تیراندازی در منطقه پرجمعیت «ساوت ساید» رخ داد و قربانی ۸ ساله پس از اصابت گلوله به سرش جان باخت. همچنین به گفته پلیس، دو کودک یک و هفت ساله نیز پس از اصابت چندین گلوله به شدت زخمی شده و در شرایط بحرانی به سر می‌برند.

گفته می‌شود که قربانیان بیرون از محل یک میهمانی خانوادگی جمع شده بودند و شاهدان عینی، از مشاهده یک خودروی مشکی در حال نزدیک شدن به محل حادثه و سپس اقدام به تیراندازی خبر داده‌اند. پلیس همچنان در حال تحقیقات است و هنوز هیچ مظنونی در ارتباط با این تیراندازی مرگبار بازداشت نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حمله مسلحانه به یک اتوبوس در بلوچستان پاکستان با ۱۱ کشته تیراندازی در تنسی آمریکا/ یک افسر پلیس به همراه مظنون کشته شدند

دیگر خبرها

  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • کشته‌شدن ۹ غیرنظامی در درگیری‌های سودان
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله
  • کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله لبنان
  • تیراندازی جمعی در شیکاگو
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو
  • نیروهای امنیت معترضان اسرائیلی را با توسل به‌ زور متفرق کردند + فیلم | خشونت صهیونیست‌ها علیه خودشان را ببینید
  • ۸۴۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • درگیری شدید در شمال شرق رام الله+فیلم