Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار مرادعلی حسنی روز  شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کارگاه تولیدی ماسک جهادگران بسیجی قصرشیرین بیش از یک هفته است که کار خود را آغاز  و در مدت فعالیت خود در مجموع ۵۰۰ هزار عدد ماسک تولید و آن را به صورت رایگان در بین خانواده های نیازمند توزیع کرده است.

وی اظهار داشت: با توجه به کمبود ماسک در شهرستان، این گروه جهادی بسیجی با همکاری خیران مواد اولیه تهیه ماسک را تامین و کار دوخت ماسک  جهادگران بسیجی این شهرستان انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین گفت: همچنین ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان در چندین نوبت ضدعفونی معابر، خیابان ها و محلات سطح شهر را انجام داده و ۲ هزار بطری مواد ضدعفونی را در بیان نیازمندان توزیع کرده است.

سرهنگ پاسدار حسنی ادامه داد: ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان همچنین در راستای مقابله با ویروس کرونا، ۲۰۰بسته غذایی را در بین نیازمندان این شهرستان شامل اقلام اساسی و هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان توزیع کرده است.

او اضافه کرد: همچنین نیروهای بسیجی این شهرستان در طرح ایست و بازرسی و کنترل ورودی و خروجی شهرستان و ضدعفونی خودروهای ورودی به شهر با توجه به طرح فاصله گذاری اجتماعی مشارکت بسیار خوبی دارند.

 وی گفت: از مردم می خواهیم که با ماندن در منازل خود به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.

برچسب‌ها ویروس کرونا قصرشیرین سهم_من_در_مهارکرونا پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قصرشیرین ویروس کرونا قصرشیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل

مدیرکل شیلات استان اردبیل از تولید بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمد اله‌بخش ظهر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در بازدید از واحد تولیدی صنایع غذایی و فرآورده کنسرو تن ماهی اظهار کرد: این کارخانه با ظرفیت اشتغال ۱۵۰ نفر و تولید روزانه ۱۲ تن انواع کنسرو ماهی از ظرفیت مهم تولید کنسرو تن ماهی در شمال غرب کشور است.

وی افزود: این کارخانه با سرمایه‌گذاری انجام یافته و طرح توسعه در کوتاه مدت، ظرفیت تولید بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در روز را داشته و با تولید ۵ نوع محصول از انواع ماهیان شامل ماکرل- گیدر و هوور وزرده، به‌صورت بهداشتی و با تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی با تکنولوژی بسیار بالا در سطح کشور در حال تولید و توزیع و ارسال به سراسر کشور است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل در این بازدید ضمن تقدیر از مدیریت و کارکنان این واحد تولیدی از توجه به مقوله استاندارد و کیفیت افزود: واحدهای تولیدی در خصوص ارتقای کیفیت با رقابت با سایر کارخانجات می‌توانند زمینه حضور موفق در بازارهای داخلی و جهانی را که نتیجه کیفیت برتر است کسب کنند.

اله‌بخش با اشاره به اینکه توجه به تنوع محصولات شیلاتی یکی از مهم‌ترین بخش‌های جذاب برای صاحبان سرمایه است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین نکته ‏در این سرمایه‌گذاری چرخه تأمین مواد اولیه و دستیابی به بازارهای هدف قابل اعتماد و تضمین فروش محصولات ‏تولیدی است.

کد خبر 745562

دیگر خبرها

  • نجات جان بیمار قلبی در روستای عروه در شهرستان لنده
  • قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۶۵ هزار تومان رسید
  • برگزاری اولین جشنواره گل و گلاب شهرستان بردسکن در روستای باب الحکم
  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • روزانه ۷۷۴ تن زباله در استان ایلام تولید می‌شود
  • روزانه در استان ایلام ۷۷۴ تن زباله تولید می‌شود
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل