Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:40:37 GMT

اتمام مقاوم سازی مسکن روستاهای گیلان تا سال ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۷۳۳۴۸

اتمام مقاوم سازی مسکن روستاهای گیلان تا سال ۱۴۰۱

ایسنا/گیلان رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از مقاوم سازی سالانه ۱۰ هزار مسکن روستایی در ۱۴ سال گذشته در گیلان خبر داد و تصریح کرد: سال ۱۴۰۱ به هدف مقاوم سازی مسکن روستایی در استان می رسیم.

محمد اکبرزاده امروز در جلسه معارفه دبیر ستاد اقامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، ساخت و مقاوم سازی مسکن را از فعالیت های این سازمان عنوان کرد و گفت: امسال تولید و مقاوم سازی مسکن در روستاهای استان را ادامه می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مقاوم سازی ۲۰۰ هزار مسکن در کشور در سال گذشته اشاره کرد و افزود: به دلیل اینکه گیلان رتبه نخست مقاوم سازی در کشور را کسب کرده، امسال مقاوم سازی ۱۵ هزار مسکن روستایی در این استان در دستور کار است.

اکبرزاده از مقاوم سازی سالانه ۱۰ هزار مسکن روستایی در ۱۴ سال گذشته در گیلان خبر داد و تصریح کرد: سال ۱۴۰۱ به هدف مقاوم سازی مسکن روستایی در استان می رسیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه متولی مقاوم سازی مسکن شهری در استان شدیم، بیان کرد: اسفندماه سال گذشته تفاهمنامه مقاوم سازی تعداد ۱۷۶۰ واحد مسکونی شهری را با مسکن راه و شهرسازی گیلان منعقد کردیم.

اکبرزاده به ارتقای شاخص طرح های هادی روستای گیلان به ۴۶ درصد اشاره کرد و یادآور شد: حدود ۲۰۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان داریم و تعداد ۹۰۰ روستا در شاخص برخورداری قرار گرفتند.

ضرورت توجه به اولویت ها در اجرای طرح‌های هادی

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان نیز در این جلسه با اشاره اینکه حساب ۱۰۰ از جمله یادگارهای امام راحل است اظهار کرد: اقامه نمازجمعه، تشکیل سپاه و بسیج از دیگر یادگارهای امام(ره) در راستای خدمت رسانی به مردم محسوب می شود.

وی، فعالیت سازمان هایی مانند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را نیازمند افرادی دارای ویژگی علمی و با سابقه کار میدانی عنوان کرد و افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون فعالیت های بسیار موثری در کشور انجام داده است.

امام جمعه رشت با قدردانی از همه کسانی که کار جهادی می کنند، تصریح کرد: اجرای برنامه در روستاها نیازمند فرهنگ سازی است ضمن اینکه در اجرای طرح های هادی باید به اولویت ها توجه شود.

آیت الله فلاحتی اجرای طرح هادی را به نفع مردم دانست و بیان کرد: بعضی از روستاهای گیلان تاریخی هستند و در اجرای طرح هادی باید به ویژگی آنها توجه شود.

وی با بیان اینکه روستاهای گیلان مورد تهاجم برخی سرمایه داران مرفه بی درد شده است، خاطرنشان کرد: برخی از سرمایه داران با ویلاسازی در روستاها می خواهند برای استان دردسر ایجاد کنند و باید با این افراد برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان به نامگذاری جهش تولید توسط مقام معظم رهبری برای سال ۱۳۹۹ اشاره کرد و گفت: از سرمایه گذارانی که بخواهند در راستای تولید ورود کنند، استقبال می کنیم.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر فرهنگ سازی مقاوم سازی مسکن برای مردم، اظهار کرد: در اجرای طرح های هادی و مقاوم سازی مسکن روستایی باید محکم کاری را جدی بگیرید زیرا محکم کاری موجب دعاگویی مردم نسبت به مسئولان می شود.

در جلسه مذکور، حجت الاسلام امیر پوررمضانی به عنوان دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان معارفه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مسكن روستايي مقاوم سازي بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسکن روستایی اجرای طرح سازی مسکن سال گذشته هزار مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان

پویا تابعی  با اشاره به ساخت مسکن برای مددجویان تحت پوشش، اظهار کرد: از سال ۱۴۰۱ تاکنون با همکاری بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی، کمیته امداد و فعالیت‌های بنیاد مسکن ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد احداث شده است.
وی گفت: امسال هم در نظر داریم ۲۵۰ واحد مسکونی تا پایان سال برای مددجویان تحت پوشش احداث کنیم.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به اینکه ۱۵۳ هزار واحد مسکونی روستایی داریم، بیان کرد: از این تعداد تاکنون ۱۱۵ هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده است.
به گفته وی درصد مقاوم سازی واحد مسکونی در سطح استان ۷۵ درصد است و در این زمینه جزو استان‌های اول در کشور هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مقاوم‌سازی ۶۴ درصدی مسکن روستایی در استان بوشهر
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • ماکو رتبه اول آذربایجان غربی در نهضت ملی مسکن است
  • میانگین مقاوم‌سازی واحد‌های روستایی استان اردبیل به ۶۴ درصد رسید
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی