Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ اسماعیل فرجی در گفتگو با مهر اظهار داشت: رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک، گندزدایی و ضدعفونی معابر سطح شهرستان بجنورد، مرکز خراسان شمالی جهت مبارزه و ریشه کن کردن ویروس کرونا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این رزمایش با مشارکت تیپ مردم پایه حضرت جوادالائمه و گردان جنگ نوین و ناحیه بجنورد صبح روز دوشنبه از ساعت ۸ صبح با حضور ۱۰۰ نفر از پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در بجنورد اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرجی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان خراسان شمالی از روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در استان آمادگی خود را جهت کمک به دستگاه‌های اجرایی به خصوص دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌ها که در ستاد مقابله با ویروس کرونا فعال هستند اعلام کرد.

وی هدف از اجرای رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک را ضدعفونی، گندزدایی و رفع آلودگی از اماکن مورد نظر از جمله معابر اصلی، مناطق و محلات آلوده، بیمارستان‌ها و جایگاه‌های سوخت، حواشی شهر عنوان کرد و گفت: انجام این رزمایش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: طی روزهای آتی این رزمایش در شهرستان‌های شیروان و اسفراین انجام خواهد شد و سپاه استان این آمادگی را دارد که در سایر شهرستان‌ها نیز رزمایش دفاع بیولوژیک را اجرایی کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی دستگاه های اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دفاع بیولوژیک خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ

به گزارش "ورزش سه"، در سالهای گذشته مراسم برترین‌های لیگ برگزار می‌شود و در آن به بهترین بازیکن فصل، برترین دروازه‌بان، آقای گل، مرد اخلاق و... جوایزی اهدا می‌شد که این مراسم در سالهای بعد از کرونا تعطیل شد.

حالا مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در کنفرانس خبری که با حضور اصحاب رسانه داشت از برگزاری مجدد این مراسم با فرمت جدید خبر داد.

مهدی تاج گفت: مراسم برترین‌ها بعد از کرونا تعطیل شد درحالی که این وظیفه سازمان لیگ است که برترین‌ها را انتخاب کند. انشاالله امسال این کار انجام شود و جشن برترین‌ها قرار است مدل AFC برگزار شود. دیگر سی، چهل نفر انتخاب نمی شوند بلکه مثل ای‌اف‌سی یک تعداد خیلی مختصر و مفید انتخاب می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی با یک پیام روشن
  • اولین آزمایش ضد حمله هسته‌ای کره شمالی
  • کره شمالی رزمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای برگزار کرد
  • آئین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار شد
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • افزایش سن اهدای خون در خراسان شمالی
  • آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب اسلامی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • خبر تاج در مورد مراسم برترین‌های لیگ