Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه فروشندگان چینی، بلور و لوستر از تعطیلی اعضای این اتحادیه تا حداقل ٢ فروردین ماه خبرداد و گفت: احتمالا فردا برای کمک به صنوف متضرر از تعطیلی و یا تداوم تعطیلی ها، تصمیم گیری می شود. ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات - اخبار اقتصادی -

احمد رحمانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در خصوص تعطیلی اعضای اتحادیه فروشندگان بلور، چینی و لوستر اظهار داشت: ما نیز همانند سایر صنوفی که بازگشایی آنها غیر ضرور بوده و از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم به تعطیلی آنها گرفته شد، از ٢٤اسفند ماه سال ٩٨به صورت نیمه تعطیل و رسما از ٢٨ اسفند ماه کاملا تعطیل شده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص خسارات و زیان فعالان حوزه چینی و بلور گفت: طبیعتا آسیب زیادی در حوزه هایی چون بیکاری، گردش مالی و اثرات روانی این تعطیلی وجود دارد ولی باید ببینیم مدیران و مسئولان مربوطه برای جبران و یا کمک به همه اقشار و فعالان اقتصادی که در اثر این تعطیلی متضرر شده اند، چه تصمیماتی اتخاذ می کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان چینی، بلور و لوستر با بیان اینکه احتمالا فردا، یکشنبه ١٧فروردین ماه تصمیماتی در خصوص کمک به صنوف آسیب دیده اتخاذ می شود، تصریح کرد: قطعا مسئولان نمی توانند کلیه خسارت ها را جبران کنند و تنها با تعدیل دریافتی های مالیاتی، بیمه و یا اعطای امتیازاتی خاص به تولیدکنندگان درد این اقشار را التیام ببخشند.

رحمانی با بیان اینکه در هر حوزه ای، فعالینی وجود دارند که ضعیف تر هستند که ممکن است در اثر خسارات این تعطیلی زودتر از پا در بیایند، خاطر نشان کرد: بنابراین در کنار هم، با همفکری و تلاش همگانی می توانیم موفق شویم در غیر این صورت به تنهایی کاری از پیش نخواهیم برد. امیدواریم افرادی که در سطح کلان کشور تصمیم گیری می کنند مالیات صنوف متضرر را به صفر برسانند.

وی گفت: باید سعی کنیم فاصله بین گفتار تا عمل به وعده های کمک به فعالان اقتصادی کاهش یابد زیرا، با توجه به تحریم ها و جنگ اقتصادی که وجود دارد و صادرات و واردات ما را تحت تأثیر قرار داده است، اقتصاد کشور و گردش مالی با مشکل روبه رو خواهد شد.بنابراین تولید، فروشندگان، روابط برون مرزی همه به هم مرتبط بوده و اینکه تولید کننده، تولید کند ولی وقتی کسی برای خرید جنس و مغازه ای برای فروش باز نیست، چگونه به کارگران خود حقوق پرداخت کند.

به گفته رحمانی، عبور از این شرایط نیازمند همکاری و کمک مسئولان و همفکری و تلاش همه فعالان اقتصادی است.

انتهای پیام/

R1012124/P/S7,78/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیرخارجه به تصمیم اروپا علیه ایران

به گزارش خبرآنلاین حسین امیرعبداللهیان در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: مایه تاسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت‌ غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است. اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند.

در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست. اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898544

دیگر خبرها

  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • بستر مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها برای خیران فراهم شود
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • تعطیلی مدارس یزد فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران)
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اروپا برای اعمال تحریم‌ جدید علیه ایران
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • همه فعالان اقتصادی باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • واکنش وزیرخارجه به تصمیم اروپا علیه ایران
  • الکترونیکی شدن مجوزهای صنوف
  • چرا چین به درخواست آمریکا برای فشار به ایران «بله» نمی‌گوید؟