Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی ملک پور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: مردم نیکوکاری استان در جشن نیکوکاری پارسال ۹۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال به نیازمندان کمک کرده‌اند.

او اظهار داشت: جشن نیکوکاری با توجه به انتشار ویروس کرونا به صورت غیرحضوری با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملک پور افزود: از مجموع این کمک‌ها، ۴۳ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال از طریق مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی جشن نیکوکاری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد

منصور انصاری  اظهار کرد: پرونده خرید و فروش سوخت قاچاق به میزان ۳۴ هزار و ۸۲۰ لیتر به ارزش ۱۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال در شعبه نهم بدوی و رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زاهدان بررسی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به محتویات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۳۰ میلیارد و ۹۶۱ میلیون ریال معادل ۲ برابر ارزش سوخت جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: شعبه با توجه به اینکه ارزش خودرو حامل بیش از سوخت‌های کشف شده است، متهم را به پرداخت ۱۵ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت ۴۶ میلیارد و ۴۴۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی عنوان کرد: ماموران نیروی انتظامی این میزان سوخت در محور نهبندان-زاهدان از یک دستگاه خودرو کامیون کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کمک هزار و ۸۹ میلیارد ریالی خیران همدانی به ایتام
  • جمع‌آوری ۲۵۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری چهارمحال و بختیاری
  • بانک‌ها در رسیدگی به مشکلات نیازمندان استان بوشهر مشارکت کنند
  • ۴ هزار وعده غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیران خلخال به آزادی زندانیان مالی
  • ریال 92 ساله شد (+تصاویری از اولین پول های ریالی ایران)
  • قاچاقچی سوخت در زاهدان جریمه ۴۶ میلیارد ریالی شد
  • پویش اطعام مهدوی در استان
  • خیران همدان، پیشگامان گمنام عرصه نیکوکاری و کمک به نیازمندان