Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

به نوشته روزنامه «دیلی میل»، هانر که پس از طوفان «کاترینا» نقش مهمی در احیای ایالت «نیو اورلئان» داشت، در مصاحبه‌ای علیه کوشنر گفت: «او نمی‌داند از چه حرف می‌زند. آن‌ها در تعیین اولویت‌های نخست گیج شده‌اند».

کوشنر در نشست خبری روز پنجشنبه دولت آمریکا از سوی ترامپ به‌عنوان مسئول ذخایر ملی تجهیزات پزشکی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوشنر در این نشست خبری درباره ذخایر تجهیزات پزشکی گفت: «این‌ها ذخایر ما هستند و قرار نیست ذخایر ایالت‌ها باشد و مورد استفاده آن‌ها قرار گیرد».

این سخنان کوشنر انتقادات زیادی را از سوی مقامات محلی و رسانه‌ها در پی داشت. ترامپ در نشست خبری روز جمعه در دفاع از دامادش گفت: «مشخص است که منظور او از ذخایر ما چه بود. منظور او دخایر آمریکا بود». ترامپ همچنین گفت: «ما که مأمور حمل و نقل نیستیم».

هانر در مصاحبه‌اش در واکنش به این سخنان ترامپ گفت: «می‌دانید، اتفاقاً شما [مأمور حمل و نقل] هستید».

به گزارش شبکه «ام‌اس‌اِن‌بی‌سی»، کوشنر به‌جای این‌که اقلام پزشکی را به‌جای بیمارستان‌ها به چند شرکت خصوصی تحویل داده است.

کوشنر پیش از این از سوی ترامپ مسئول رسیدگی به طرح «معامله قرن» برای ایجاد سازش میان فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها شد، اما این طرح به شکست و افتضاحی بزرگ برای دولت آمریکا تبدیل شد.

این در حالی است طی روزهای اخیر شمار زیادی از بیمارستان‌های آمریکا از کمبود شدید تجهیزات محافظتی و پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا خبر داده‌اند.

تا کنون شمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا به بیش از ۲۷۷ هزار نفر رسیده است و بیش از ۷۴۰۰ نفر نیز در اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کوشنر تجهیزات پزشکی امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۷۳۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورج، گروه رسانه و فناوری ترامپ (TMTG) می‌گوید این سرویس استریم را در سه مرحله راه‌اندازی می‌کند که اولین مرحله شامل راه‌اندازی شبکه تحویل محتوای این شرکت (CDN) است. یک CDN، سرویسی است که وب‌سایت‌ها برای کمک به بارگذاری سریع‌تر صفحات وب از آن استفاده می‌کنند. گروه رسانه ای ترامپ می‌گوید CDN آنها مستقل از فناوری بزرگ عمل خواهد کرد و به پلتفرم اجازه می‌دهد تا از قوانین شرکت دیگر تبعیت نکند.

گروه رسانه ای ترامپ قصد دارد پس از این راه اندازی سرویس پخش مستقیم، آن را به برنامه‌های موبایل و وب پلتفرم بیاورد. این شرکت سپس می‌گوید قبل از انتشار یک برنامه پخش جریانی برای تلویزیون‌ها، برنامه‌های پخش جریانی مستقل را برای تلفن‌ها و تبلت‌ها عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

رکوردشکنی هوش مصنوعی چینی

دوین نونز، مدیرعامل Truth Social می‌گوید این سرویس استریم یک «پلتفرم تضمین‌شده» برای اخبار و سرگرمی‌هایی ارائه می‌دهد که با تبعیض‌های دیگر کانال‌ها و خدمات ارائه محتوا مواجه می‌شوند.

تروپ سوشال ماه گذشته به صورت عمومی منتشر شد و ترامپ حدود ۷۹ میلیون سهام این شرکت را در اختیار داشت.

کد خبر 845300 برچسب‌ها تلویزیون بی بی سی تلویزیون - برنامه تلویزیونی دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • مرگ تازه‌عروس زرندی در شب ازدواج
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • جنجال در آبادان: نمی‌خواهیم اوسمار حرف بزند!
  • جنجال عنایتی پس از بازی؛ دیگر به نشست خبری نمی‌آیم!
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • سیستم بهداشتی و پزشکی آماده ورود هوش مصنوعی مولد نیست!
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد